- 23 000 – 25 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Předpoklady pro výkon funkce:
uvedené v ust. § 4 zákona č. 312/2002 Sb., (o úřednících) v platném znění:
" fyzická osoba, která je státním občanem České republiky, popřípadě fyzická osoba, která je cizím státním občanem s trvalým pobytem na území ČR,
" dosáhla věku 18 let,
" způsobilost k právním úkonům,
" občanská a morální bezúhonnost – za bezúhonnou se nepovažuje fyzická osoba, která byla pravomocně odsouzena pro trestný čin spáchaný úmyslně, nebo pro trestný čin spáchaný z nedbalosti za jednání související s výkonem veřejné správy, pokud se podle zákona na tuto osobu nehledí jako by nebyla odsouzena,
" výborná znalost českého jazyka.
Požadavky pro uchazeče:
" středoškolské vzdělání technického směru ukončené maturitní zkouškou a minimálně 3 roky prokazatelné praxe ve vedoucí pracovní pozici/funkci
nebo
vysokoškolské vzdělání, výhodou technického směru,
" rámcová znalost právních předpisů vztahujících se k činnosti úřadu veřejné správy a služeb, zejména zákon č. 128/2000 Sb. (o obcích) a zákona č. 500/2004 Sb. (správní řád),
" výborná znalost práce na PC – Microsoft Office (Word, Excel, Outlook), znalost práce v prostředí internetu (vyhledávání, formuláře),
" schopnost samostatného úsudku a rozhodování, příjemné vystupování, komunikativnost, flexibilita, výborný písemný projev a schopnost asertivního jednání,
" velmi dobré organizační a komunikační schopnosti, samostatnost, spolehlivost,
" podmínkou řidičské oprávnění skupiny B – aktivní řidič/ka.
Charakteristika vykonávaných činností:
" řízení kolektivu pracovníku uvedeného odboru,
" zajištění a vedení agendy veřejných zakázek technického charakteru (stavby, opravy),
" řízení agendy na úseku životního prostředí a odpadového hospodářství,
" řízení agendy údržby zeleně a dřevin,
" řízení agendy péče o vzhled obce, zodpovědnost za agendu úklidu a činnost VPP.
Písemná přihláška k výběrovému řízení musí obsahovat tyto údaje uchazeče:
" Název příslušné funkce
" Titul, jméno, příjmení
" Datum a místo narození
" Státní příslušnost " Adresa trvalého pobytu
" Číslo občanského průkazu
" Datum a podpis uchazeče
K přihlášce je nutno doložit tyto doklady:
" Strukturovaný životopis s uvedením údajů o dosavadních zaměstnáních, odborných znalostech, dovednostech týkajících se správních činností a uvedením kontaktů, zejména emailové adresy a telefonního čísla,
" Výpis z evidence rejstříku trestů, ne starší než 3 měsíce (u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem, pokud takový doklad domovský stát nevydá, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením),
" Ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání,
" Čestné prohlášení a lustrační osvědčení podle zákona č. 451/1991 Sb., kterým se stanoví některé další předpoklady pro výkon některých funkcí ve státních orgánech a organizacích České a Slovenské Federativní Republiky, České republiky a Slovenské republiky.
Tento požadavek se nevztahuje na uchazeče narozené po 1. 12. 1971.
Pracovní poměr: na dobu neurčitou
Platové zařazení: V souladu s příslušnými právními předpisy – nařízení vlády č. 222/2010 Sb., o katalogu prací ve veřejných službách a správě, a nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě v 10. platové třídě.
Lhůta pro podání přihlášky : nejpozději do 20. 5. 2022 – 11.30 hodin.
Způsob podání přihlášky:
osobně v podatelně ÚMO Ústí nad Labem – Střekov,
nebo
písemně na adresu: ÚMO Ústí nad Labem – Střekov
Národního odboje 794/15
400 03 Ústí nad Labem
v zalepené obálce zřetelně označené:
NEOTVÍRAT – „VŘ vedoucí OPISH“
s uvedením jména, příjmení a adresy uchazeče.
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.