- Plný úvazek

Termín nástupu dle dohody.
Charakteristika vykonávané práce: koordinace výkonu státní správy na úseku pozemních komunikací, zajišťování koncepčního řešení silniční infrastruktury, komplexní výkon státního dozoru a kontrolní činnosti na úseku pozemních komunikací, metodické řízení a kontrola příspěvkové organizace, příprava materiálů pro rozhodování orgánů kraje, konzultační a poradenská činnost obcím v oblasti silničního hospodářství.
Požadavky: VŠ – obor vzdělání stavební, právo, doprava výhodou, znalosti zákona o pozemních komunikacích, zákona o provozu na pozemních komunikacích, stavebního zákona, správního řádu, zákona o přestupcích, zákona o krajích. Zvláštní odborná způsobilost pro výkon správních činností při správním rozhodování a dozorové činnosti v silničním hospodářství výhodou, zkušenost s řízením kolektivu výhodou, praxe ve veřejné správě výhodou, praxe v oboru v posledních 5 letech výhodou.
Jazykové znalosti – angličtina, francouzština, němčina výhodou.
Další požadované dovednosti: uživatelská znalost PC (MS Office), ŘP sk. B, samostatnost, komunikativnost,
smysl pro týmovou práci, schopnost analyticky a koncepčně myslet
Předpoklady:
Fyzická osoba, která je státním občanem České republiky, popřípadě fyzická osoba, která je cizím státním občanem má v České republice trvalý pobyt, dosáhla věku 18 let, je způsobilá k právním úkonům, ovládá jednací jazyk
Přihlášky v zalepené obálce s označením „NEOTVÍRAT – výběrové řízení na místo: vedoucí oddělení silničního hospodářství na Odboru dopravy a silničního hospodářství Krajského úřadu Olomouckého kraje“ doručte na adresu:
Krajský úřad Olomouckého kraje, personální útvar, Jeremenkova 40a, 779 00 Olomouc nebo předejte v podatelně úřadu, nejpozději do 30. 9. 2024 do 12:00 hodin.
Náležitosti přihlášky jsou: jméno, příjmení, titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, číslo občanského průkazu, telefonní spojení (číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana), datum a podpis.
V přihlášce je nutné uvést, že uchazeč splňuje požadavky uvedené v podmínkách výběrového řízení na dané místo v členění dle tabulky (např. znalost práce s výpočetní technikou-v jakých programech, praxe ve státní správě nebo samosprávě od … do … u organizace .. název, popř. reference sdělí .. jméno, příjmení, kontakt).
K přihlášce připojte:
Přihlášky zasílejte se všemi požadovanými náležitostmi a přílohami, bez nich není Vaše přihláška úplná a nemůže být zahrnuta mezi žádosti dalších uchazečů na obsazované funkční místo.
Formulář přihlášky do výběrového řízení naleznete na webových stránkách https://udeska.olkraj.cz/dokument?ude?KUOL0B53Q5K9–0
O ukončení výběrového řízení budou uchazeči informováni mailem. Po ukončení výběrového řízení si lze osobní materiály uchazeče osobně vyzvednout po domluvě u Ing. Eleny Šimkové (kancelář č. 716/7NP, tel.: zobrazit tel. číslo , ), a to do konce kalendářního měsíce následujícího po dni vyhlášení výběrového řízení. Po uplynutí této lhůty budou všechny osobní materiály archivovány a skartovány dle platných právních předpisů.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?