- 24 000 – 36 500 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Předpoklady pro výkon funkce:
uvedené v ust. § 4 zákona č. 312/2002 Sb., (o úřednících) v platném znění:
" fyzická osoba, která je státním občanem České republiky, popřípadě fyzická osoba, která je cizím státním občanem s trvalým pobytem na území ČR,
" dosáhla věku 18 let,
" způsobilost k právním úkonům,
" občanská a morální bezúhonnost – za bezúhonnou se nepovažuje fyzická osoba, která byla pravomocně odsouzena pro trestný čin spáchaný úmyslně, nebo pro trestný čin spáchaný z nedbalosti za jednání související s výkonem veřejné správy, pokud se podle zákona na tuto osobu nehledí jako by nebyla odsouzena,
" výborná znalost českého jazyka.
Požadavky pro uchazeče:
" minimálně středoškolské vzdělání ukončené maturitní zkouškou, výhodou se zaměřením na environmentální problematiku,
" znalost zákona č. 114/1992 Sb., o ochraně přírody a krajiny, ve znění pozdějších předpisů, rámcová znalost právních předpisů vztahujících se k činnosti úřadu veřejné správy a služeb, zejména zákon č. 128/2000 Sb. (o obcích) a zákona č. 500/2004 Sb. (správní řád),
" výborná znalost práce na PC – Microsoft Office (Word, Excel, Outlook),
" znalost práce v prostředí internetu (vyhledávání, formuláře),
" schopnost samostatného úsudku a rozhodování, příjemné vystupování, komunikativnost, flexibilita, výborný písemný projev a schopnost asertivního jednání,
" velmi dobré organizační a komunikační schopnosti, samostatnost, spolehlivost,
" podmínkou řidičské oprávnění skupiny B – aktivní řidič/ka.
Charakteristika vykonávaných činností:
" příprava žádostí ke kácení dřevin, vč. ohlášení dle § 8 odst. 2 a 4 zákona č. 114/1992 Sb.,
" zajišťování výkonu rozhodnutí na úseku životního prostředí,
" komplexní zabezpečení agendy užívání veřejného prostranství,
" zajišťování údržby dřevin.
Písemná přihláška k výběrovému řízení musí obsahovat tyto údaje uchazeče:
" Název příslušné funkce
" Titul, jméno, příjmení
" Datum a místo narození
" Státní příslušnost " Adresa trvalého pobytu
" Číslo občanského průkazu
" Datum a podpis uchazeče
K přihlášce je nutno doložit tyto doklady:
" Strukturovaný životopis s uvedením údajů o dosavadních zaměstnáních, odborných znalostech, dovednostech týkajících se správních činností a uvedením kontaktů, zejména emailové adresy a telefonního čísla,
" Výpis z evidence rejstříku trestů, ne starší než 3 měsíce (u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem, pokud takový doklad domovský stát nevydá, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením),
" Ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.
Pracovní poměr: na dobu neurčitou
Platové zařazení: V souladu s příslušnými právními předpisy – nařízení vlády č. 222/2010 Sb., o katalogu prací ve veřejných službách a správě, a nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě v 9. platové třídě.
Lhůta pro podání přihlášky : nejpozději do 16. 2. 2022 – 17.00 hodin.
Způsob podání přihlášky:
osobně v podatelně ÚMO Ústí nad Labem – Střekov,
nebo
písemně na adresu: ÚMO Ústí nad Labem – Střekov
Národního odboje 794/15
400 03 Ústí nad Labem
v zalepené obálce zřetelně označené:
NEOTVÍRAT – „VŘ Referent/ka“
s uvedením jména, příjmení a adresy uchazeče.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?