- 30 000 – 56 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
1. kontakt e-mailem: e-mail přes
NEVYDÁVAT DOPORUČENKY !
Zajímají Vás sociální sítě, máte zkušenosti s nastavováním a správou kampaní na sociálních sítích a už Vás nebaví pracovat pro desítky malých klientů, kteří nemusí vždy ocenit Vaši kvalitní práci? Chcete pracovat na velkých projektech? Hledáte nové výzvy a chcete se dále rozvíjet? Chcete se podílet na budování e-shopů v rychle rostoucí české investiční skupině, která působí v 5 evropských zemích? Do marketingového oddělení v Ostravě hledáme další vhodné uchazeče na pozici Social Media Ads Specialist, který se postará o naše kampaně na sociálních sítích jako je Facebook a Instagram. U nás budete mít na starost jeden velký projekt, který můžete rozvíjet. Staňte se součástí velké stabilní společnosti s ročním obratem přesahující stovky miliónů Kč.
Popis pozice
Social Media Ads Specialist připravuje, nastavuje a spravuje kampaně pro sociální sítě na Facebooku a Instagramu pro naše e-shopy. Zpracovává a udržuje strategii pro kampaně na sociálních sítích pro jednotlivé e-shopy. Zaměřuje se na výkonnostní i brandové kampaně. Sleduje novinky a nejnovější trendy ve světě sociálních sítí. Využívání analytické nástroje jako je Google Analytics a pracuje s daty. Používá další nástroje ke zlepšování výsledků kampaní na sociálních sítích. Spolupracuje s ostatními specialisty na sociální sítě. Sleduje výsledky kampaní, nastavené cíle (KPI) a zpracovává reporting.
Čemu se u nás budete věnovat?
Příprava, nastavování a správa placených kampaní na sociálních sítích Facebook a Instagram
Práce na různých typech výkonnostních i brandových kampaní
Neustálé zlepšování výkonu kampaní
Testování reklam
Práce s rozpočty, sledování útrat, efektivity a výkonnosti
Práce s analytickým nástrojem Google Analytics
Reporting kampaní
Sledování novinek a nejnovějších trendů a využívání poznatků v praxi
Co od Vás očekáváme?
1 rok zkušeností s kampaněmi na sociálních sítích
Zájem o sociální sítě
Pečlivost a spolehlivost
Sledování novinek a trendů v oblasti sociálních sítí
Organizační schopnosti
Zájem se vzdělávat a dále rozvíjet
Týmová práce
Proč do toho jít s námi?
Zaměřujeme se na kvalitu, ne na kvantitu. U nás budete mít na starost pouze jeden velký projekt, kde můžete jít do hloubky
Zázemí velké stabilní společnosti, která se zaměřuje na online marketing v 5 evropských zemích a dále expanduje. Roční obrat naší společnosti dosahuje stovek miliónů Kč a proto si můžeme dovolit nové nástroje, technologie a také adekvátně ocenit kvalitní práci lidí.
Možnost vyzkoušet si nové inovativní postupy, nástroje a technologie
25 dnů dovolené
Stravenkový paušál v hodnotě 1 500 Kč
Zaměstnanecké slevy
Firemní notebook a další vybavení
Velmi přátelský kolektiv a přátelské pracovní prostředí
Důkladné zaškolení a pravidelné vzdělávání
Možnost dále se vzdělávat v oboru
Placené vzdělávací kurzy
Rozvoj vlastního talentu
Firemní a teambuildingové akce
Možnost home office
Káva na pracovišti zdarma
Nástup ihned
O naší společnosti Westlogic
Česká investiční skupina, která se zaměřuje na budování e-shopů v několika evropských zemích. Zaměřujeme se na hledání nových příležitostí, budování vlastních projektů a export. Investujeme do společností z různých oborů a odvětví. Působíme v 5 zemích a aktuální počet zaměstnanců převyšuje 100 lidí. Především klademe důraz na inovace a rádi přijímáme výzvy, které pomáhají posouvat naše limity. Budujeme online projekty v Česku, Slovensku, Polsku, Německu a Rakousku. Naše zákazníky oslovujeme prostřednictvím prodejních kanálů v online i offline prostředí – využíváme naše výrobní, obchodní, marketingové a analytické schopnosti pro budování úspěšných projektů.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?