- 30 000 – 34 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
Zavedená organizace ONŽ – pomoc a poradenství pro ženy a dívky, z.s. se svou sítí poraden působících v několika městech České republiky hledá vedoucí/vedoucího své plzeňské pobočky. Poradna pro ženy a dívky v Plzni poskytuje pomoc a podporu rodinám, které se ocitnou v těžké životní situaci. V poradně nabízíme sociální práci, psychoterapii, klubové a volnočasové aktivity.
Co Vám můžeme nabídnout:
Smysluplnou práci v zavedené neziskové organizaci, která působí v několika městech v ČR
Možnost seberealizace a příležitost spolupodílet se na podobě naší práce
Flexibilní výši úvazku 0,3 – 1,0 dle Vašich možností a potřeb
Nástupní plat na plný úvazek 30–35 tisíc hrubého dle Vaší kvalifikace a zkušeností
5 týdnů dovolené
Pravidelnou supervizi a intervizi
Služební telefon a notebook
Pracoviště v centru města
Nástup možný ihned
Co od Vás očekáváme:
VŠ, VOŠ vzdělání ideálně v oboru sociální práce, případně v příbuzných humanitních oborech
Komunikativnost, samostatnost, zodpovědnost, aktivní přístup
Organizační schopnosti a spolehlivost ve vedení administrativy
Kladný přístup k cílové skupině
Schopnost vést malý tým
Uživatelskou znalost práce na PC (MS Office, e-mail, internet)
Výhodou bude:
Předchozí pracovní zkušenost v sociálních službách
Zkušenost s vedením lidí
Schopnost pracovat se zpětnou vazbou, ať vyžádanou nebo nevyžádanou
Další informace
Strukturovaný životopis spolu s motivačním dopisem (rozsah cca 1 strana – motivace k práci s cílovou skupinou) zasílejte do 15.4.2023.
Vybraní uchazeči budou průběžně zváni k ústnímu pohovoru, který proběhne po předchozí telefonické dohodě.
S osobními údaji uchazeče, poskytnutými společnosti na základě tohoto inzerátu, bude nakládáno v souladu s Nařízením Evropského parlamentu a rady 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů, a v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů. Tímto poskytnutím uchazeč zároveň dává svůj souhlas k tomu, aby společnost tyto osobní údaje zpracovávala výhradně k účelem, pro který byly poskytnuty, a pod dobu nezbytnou k dosažení tohoto účelu.
Kontaktní osoba: Bc. Klára Chaloupková, tel.: zobrazit tel. číslo
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?