- Plný úvazek

Jsme výrobcem masážních stolů a příslušenství pro maséry a fyzioterapeuty.
Naše společnost působí na trzích střední Evropy od roku 2007.
Pro náš e-shop hledáme na hlavní pracovní poměr spolehlivého a zručného zaměstnance na pozici Provozní e-shopu, balič (skladník)
Hlavní pracovní náplni zaměstnance bude především:
zajištění plynulého chodu skladu
zajištění efektivního fungování skladových procesů
příjem, výdej zboží + kontrola a manipulace se zbožím ve skladu
fyzická manipulace s balíky – příprava zboží pro expedici, zásobování skladu, příležitostně manipulace s balíky nad 15 kg!
evidence zboží
přeprava zásilek (řid. průkaz skup. B)
provádění inventarizací zásob
zabezpečení bezpečného provozu na pracovišti
úzká spolupráce se všemi zaměstnanci v týmu
práce na PC – příprava podkladů pro expedici telefonický kontakt s klienty
práce v jednosměnném ranním provozu (od 6 do 14 hod) Požadujeme:
střední odborné vzdělání s maturitou.
zkušenosti na vedoucí pozici výhodou
dobré organizační schopnosti
komunikativnost, zodpovědnost, pečlivost, samostatnost, spolehlivost a časovou flexibilitu
řidičský průkaz sk. B.podmínkou, řidičský průkaz na VZV výhodou
znalost základní práce na PC – základní znalost MS Office
základní znalost PL jazyka výhodou
příjemné vystupování Z důvodu manipulace s balíky nad 15 kg, je práce vhodná spíše pro muže. Nabízíme:
zajímavé finanční ohodnocení
práce ve společnosti s dlouholetou tradicí
práce v přátelském kolektivu malé firmy
pracovní doba 37,5 hod/týden, pouze ranní směna ? pracovní poměr na dobu určitou 1 rok, s možností následného prodloužení na dobu neurčitou ? osobní finanční ohodnocení (docházkový a výkonnostní bonus)
4 týdny dovolené ? roční prémie Zaměstnanecké výhody:
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?