- 20 000 – 24 000 Kč
- Zkrácený úvazek
Jsme výrobcem masážních stolů a příslušenství pro maséry a fyzioterapeuty.
Naše společnost působí na trzích střední Evropy od roku 2007.
Pro náš e-shop hledáme na hlavní pracovní poměr spolehlivého a zručného zaměstnance na pozici Provozní e-shopu, balič (skladník)
Hlavní pracovní náplni zaměstnance bude především:
zajištění plynulého chodu skladu
zajištění efektivního fungování skladových procesů
příjem, výdej zboží + kontrola a manipulace se zbožím ve skladu
fyzická manipulace s balíky – příprava zboží pro expedici, zásobování skladu, příležitostně manipulace s balíky nad 15 kg!
evidence zboží
přeprava zásilek (řid. průkaz skup. B)
provádění inventarizací zásob
zabezpečení bezpečného provozu na pracovišti
úzká spolupráce se všemi zaměstnanci v týmu
práce na PC – příprava podkladů pro expedici telefonický kontakt s klienty
práce v jednosměnném ranním provozu (od 6 do 14 hod) Požadujeme:
střední odborné vzdělání s maturitou.
zkušenosti na vedoucí pozici výhodou
dobré organizační schopnosti
komunikativnost, zodpovědnost, pečlivost, samostatnost, spolehlivost a časovou flexibilitu
řidičský průkaz sk. B.podmínkou, řidičský průkaz na VZV výhodou
znalost základní práce na PC – základní znalost MS Office
základní znalost PL jazyka výhodou
příjemné vystupování Z důvodu manipulace s balíky nad 15 kg, je práce vhodná spíše pro muže. Nabízíme:
zajímavé finanční ohodnocení
práce ve společnosti s dlouholetou tradicí
práce v přátelském kolektivu malé firmy
pracovní doba 37,5 hod/týden, pouze ranní směna ? pracovní poměr na dobu určitou 1 rok, s možností následného prodloužení na dobu neurčitou ? osobní finanční ohodnocení (docházkový a výkonnostní bonus)
4 týdny dovolené ? roční prémie Zaměstnanecké výhody:

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.