- Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro cizince
- Vhodné také pro seniory
Hledáme zodpovědného a spolehlivého člověka, který bude mít na starost kompletní proces objednávání výroby našich produktů, komunikaci s dodavateli, poptávání nových dodavatelů, zajištění dodávek materiálu, kontrolu skladových zásob a další administrativní práce v případě potřeby. Většina komunikace s dodavateli probíhá přes email. Výrobu našich produktů zadáváme externím dodavatelům z celého světa, proto potřebujeme schopného perfekcionistu, se skvělými komunikačními schopnostmi v angličtině. Připojte se k nám a staňte se součástí naší mladé společnosti!
Co bude Vaší náplní práce:
Řízení a plánování výroby našich dodavatelů, kontrola skladu
Komunikace s našimi dodavateli jak českými, tak i zahraničními
Odpovědnost za nákup materiálu a zajištění včasného dodání
Hledání a poptávání nových lepších dodavatelů
Zajištění přepravy a spolupráce při celním odbavením
V případě potřeby administrativní práce
Co můžeme nabídnout:
Možná spolupráce na Ž.L. nebo smlouva na plný popř. zkrácený úvazek
Plat v závislosti na výsledcích, dovednostech, zkušenostech: 25 – 30 000 Kč/měsíc
Přátelská atmosféra
Kariérní růst
Každodenní používání angličtiny
Spolupráce s partnery z celého světa
Upřímné pracovní prostředí otevřené novým nápadům a inovacím
Nástup možný od léta/podzimu 2021
Lokace:
Naše kancelář se nachází v centru města, na náměstí ve Valašském Meziříčí
Snadná dostupnost, 3 min chůze od autobusového nádraží.
ov. 6.5.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?