- 27 219 Kč
- Zkrácený úvazek

Poznámky k pracovní době:
4 dny v týdnu od 8:00, 1 den v týdnu od 9:00 nebo 10:00 dle výše úvazku.
1 den v týdnu do 17:00, 1 den v týdnu do 16:00, 3 dny v týdnu do 15:00 nebo 16:00 dle výše úvazku
Smlouva na jeden rok s možností prodloužení na dobu neurčitou.
Popis pozice:
Budete odpovědní za organizaci a evidenci firemních a individuálních jazykových kurzů. Každý den budete komunikovat s lektory, se studenty a personalisty a vyřizovat jejich požadavky a připomínky. Budete organizovat nové kurzy: koordinovat výuku dle požadavků klienta a možností vybraného lektora. Budete zajišťovat administrativní podporu pro personalisty firemních klientů, vyplňovat statistiky s docházkami a pokrokem studentů.
Požadavky na kandidáta:
Budete potřebovat výborné komunikační dovednosti a trpělivost při jednání s klienty. Je nutné, abyste ovládali základní funkce Microsoftu Office jako Word a Excel. Budete potřebovat angličtinu na minimální úrovni B1.
Zaměstnanecké výhody:
Nabízíme spravedlivé a laskavé pracovní prostředí v centru města a práci s přátelskými kolegy, českými i zahraničními lektory a studenty. Výhodou pozice je částečně flexibilní pracovní doba a 15 či 30 minut (dle úvazku) na oběd v rámci placené pracovní doby. K základnímu platu jsou vypláceny odměny. Benefitem je jeden jazykový kurz pro zaměstnance zdarma a 25% sleva na kurzy pro rodinné příslušníky. Každodenní využití angličtiny je příjemným zpestřením práce.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?