- 38 000 – 55 000 Kč
- Plný úvazek
Poznámky k pracovní době:
4 dny v týdnu od 8:00, 1 den v týdnu od 9:00 nebo 10:00 dle výše úvazku.
1 den v týdnu do 17:00, 1 den v týdnu do 16:00, 3 dny v týdnu do 15:00 nebo 16:00 dle výše úvazku
Smlouva na jeden rok s možností prodloužení na dobu neurčitou.
Popis pozice:
Budete odpovědní za organizaci a evidenci firemních a individuálních jazykových kurzů. Každý den budete komunikovat s lektory, se studenty a personalisty a vyřizovat jejich požadavky a připomínky. Budete organizovat nové kurzy: koordinovat výuku dle požadavků klienta a možností vybraného lektora. Budete zajišťovat administrativní podporu pro personalisty firemních klientů, vyplňovat statistiky s docházkami a pokrokem studentů.
Požadavky na kandidáta:
Budete potřebovat výborné komunikační dovednosti a trpělivost při jednání s klienty. Je nutné, abyste ovládali základní funkce Microsoftu Office jako Word a Excel. Budete potřebovat angličtinu na minimální úrovni B1.
Zaměstnanecké výhody:
Nabízíme spravedlivé a laskavé pracovní prostředí v centru města a práci s přátelskými kolegy, českými i zahraničními lektory a studenty. Výhodou pozice je částečně flexibilní pracovní doba a 15 či 30 minut (dle úvazku) na oběd v rámci placené pracovní doby. K základnímu platu jsou vypláceny odměny. Benefitem je jeden jazykový kurz pro zaměstnance zdarma a 25% sleva na kurzy pro rodinné příslušníky. Každodenní využití angličtiny je příjemným zpestřením práce.
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.