Virtuální asistent/ka

Litoměřice
25.200 – 35.200 Kč

Z naší kanceláře v Litoměřicích zpracováváš hovory, emaily a úkoly pro naše klienty. Proaktivně hledáš, co dalšího bys mohla pro klienta udělat a jak mu pomoci odlehčit jeho práci. Staráš se o více klientů najednou, časem je zvládáš všechny.
Tato služba je oblíbená po celém světě a v ČR jsme byli první, kteří ji spustili.
Již 15 let jsme na trhu, a díky tomu jsme posbírali spoustu cenných zkušeností, které ti rádi předáme.
Naše požadavky:
Zodpovědnost
Produktivita
Schopnost určovat priority
AJ alespoň na střední úrovni (B2)
Komunikativnost
Dochvilnost
ČJ, pečlivost..chuť se rozvíjet a učit se nové věci
Samostatnost, rychlou orientaci při práci na PC
Psaní všemi deseti. týmového ducha

Nabízíme:

  • Práci v kolektivu usměvavých a energických lidí. Různorodou a rozmanitou práci, která stále přináší nové výzvy.
  • Možnost sama si organizovat práci i čas.
  • Práci ve dvousměnném provozu, která ti pomůže lépe
  • naplánovat tvůj volný čas.
  • Vzdělávací akademie osobního i profesního růstu s širokým množstvím témat.
  • Příležitost kariérního růstu ve vedení týmu asistentek.
  • Báječné firemní akce.
  • Týden dovolené navíc a sick days.
  • Kde sedí virtuální osobní asistent/ka – ze začátku máš své pracovní místo v našich prostorách v Litoměřicích, po zaškolení pracuješ klidně občas i z domova, odkud zpracováváš požadavky pro naše klienty.
  • Budeš mít plně vybavené pracovní místo s PC, telefonem a dalšími drobnostmi.
  • Zázemí firmy ti poskytne také kávu, odpočinkové místo, nedalekou kantýnu a přítomnost bezva lidí, kteří tě rádi podpoří.
  • Pracovní náplň :
  • Emailová a telefonní komunikace s klienty a jejich zákazníky
  • Administrativní a organizační podpora klientů
  • Správa příchozích a odchozích emailů
  • Vyhledávání informací na internetu / průzkum trhu
  • Korektury textů
  • Správa kalendáře a organizace schůzek
  • Zadávání plateb či evidence nákladů v účetním systému
  • Domlouvání schůzek se stávajícími zákazníky
  • Hlídání termínů a pravidelné připomínání
  • Tvorba tabulek a zpracování dat
  • Plánování tras
  • Rezervace letenek, hotelů a restaurací
  • Zákaznický servis pro zákazníky našich klientů – emailová či telefonická podpora
  • Přepis záznamu z jednání
  • Objednání lékaře, dohledání doučování pro dítě nebo zajištění úklidu domácnosti
  • Denně další a další nové výzvy.
  • Litoměřice ± 30 km – dojezdnost.
  • Způsob kontaktování zaměstnavatele:e-mailem, telefonicky od 9.00h. do 15.00h.

Sídlo firmy

Asistentka CZ, s.r.o.
Poděbradská 88/55
198 00 Praha

IČO: 24166570
Datová schránka: qub63wt
Další informace:
GPS: 50.103961,14.521879,
S-JTSK: -756008.30 -991082.29, RUIAN: 2921588

Poznámka: Tato adresa je sídlem společnosti a nemusí se shodovat s adresou, kam firma hledá nové pracovníky. Adresa pracovní nabídky je uvedena v inzerci - v poli Lokalita.

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

O2 Czech Republic a.s. | O2 Czech Republic a.s. | Bukov, Ústí nad Labem Bukov, Ústí nad Labem
  • 35 000 – 65 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 17. listopadu

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Jak napsat životopis s pomocí ChatGPT, který zaujme personalistu

Jak napsat životopis s pomocí ChatGPT, který zaujme personalistu

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

zkušenost
Ohodnoť práci a získej kredit na PlayStation Store

VYHRAJ 1 000 Kč!

Ohodnoť práci a získej kredit na PlayStation Store

CHCI VYHRÁT