Virtuální asistent/ka

Litoměřice
25.200 – 35.200 Kč

Z naší kanceláře v Litoměřicích zpracováváš hovory, emaily a úkoly pro naše klienty. Proaktivně hledáš, co dalšího bys mohla pro klienta udělat a jak mu pomoci odlehčit jeho práci. Staráš se o více klientů najednou, časem je zvládáš všechny.
Tato služba je oblíbená po celém světě a v ČR jsme byli první, kteří ji spustili.
Již 15 let jsme na trhu, a díky tomu jsme posbírali spoustu cenných zkušeností, které ti rádi předáme.
Naše požadavky:
Zodpovědnost
Produktivita
Schopnost určovat priority
AJ alespoň na střední úrovni (B2)
Komunikativnost
Dochvilnost
ČJ, pečlivost..chuť se rozvíjet a učit se nové věci
Samostatnost, rychlou orientaci při práci na PC
Psaní všemi deseti. týmového ducha

Nabízíme:

  • Práci v kolektivu usměvavých a energických lidí. Různorodou a rozmanitou práci, která stále přináší nové výzvy.
  • Možnost sama si organizovat práci i čas.
  • Práci ve dvousměnném provozu, která ti pomůže lépe
  • naplánovat tvůj volný čas.
  • Vzdělávací akademie osobního i profesního růstu s širokým množstvím témat.
  • Příležitost kariérního růstu ve vedení týmu asistentek.
  • Báječné firemní akce.
  • Týden dovolené navíc a sick days.
  • Kde sedí virtuální osobní asistent/ka – ze začátku máš své pracovní místo v našich prostorách v Litoměřicích, po zaškolení pracuješ klidně občas i z domova, odkud zpracováváš požadavky pro naše klienty.
  • Budeš mít plně vybavené pracovní místo s PC, telefonem a dalšími drobnostmi.
  • Zázemí firmy ti poskytne také kávu, odpočinkové místo, nedalekou kantýnu a přítomnost bezva lidí, kteří tě rádi podpoří.
  • Pracovní náplň :
  • Emailová a telefonní komunikace s klienty a jejich zákazníky
  • Administrativní a organizační podpora klientů
  • Správa příchozích a odchozích emailů
  • Vyhledávání informací na internetu / průzkum trhu
  • Korektury textů
  • Správa kalendáře a organizace schůzek
  • Zadávání plateb či evidence nákladů v účetním systému
  • Domlouvání schůzek se stávajícími zákazníky
  • Hlídání termínů a pravidelné připomínání
  • Tvorba tabulek a zpracování dat
  • Plánování tras
  • Rezervace letenek, hotelů a restaurací
  • Zákaznický servis pro zákazníky našich klientů – emailová či telefonická podpora
  • Přepis záznamu z jednání
  • Objednání lékaře, dohledání doučování pro dítě nebo zajištění úklidu domácnosti
  • Denně další a další nové výzvy.
  • Litoměřice ± 30 km – dojezdnost.
  • Způsob kontaktování zaměstnavatele:e-mailem, telefonicky od 9.00h. do 15.00h.

Sídlo firmy

Asistentka CZ, s.r.o.
Poděbradská 88/55
198 00 Praha

IČO: 24166570
Datová schránka: qub63wt
Další informace:
GPS: 50.103961,14.521879,
S-JTSK: -756008.30 -991082.29, RUIAN: 2921588

Poznámka: Tato adresa je sídlem společnosti a nemusí se shodovat s adresou, kam firma hledá nové pracovníky. Adresa pracovní nabídky je uvedena v inzerci - v poli Lokalita.

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?

zkušenost
Ohodnoť práci a vyhraj preumium členství  na Rohlik.cz

SKVĚLÝ TIP

Ohodnoť práci a vyhraj preumium členství na Rohlik.cz

CHCI VYHRÁT