- 55 000 – 66 000 Kč
- Plný úvazek

Historie naší personální agentury v České republice se píše od roku 1993, kdy byla založena v Plzni pod názvem WIZARD. Od června 2005 patří firma ke skupině I. K. Hofmann GmbH, která sídlí v Norimberku. Tato skupina působí v Německu již od roku 1985 a patří k pěti největším poskytovatelům personálních služeb v zemi. V České republice nabízíme firmám podporu v personální politice a uchazečům o zaměstnání nové kariérní možnosti na pobočkách v Praze, Brně, Ostravě, Plzni, Kopřivnici, Stříbře, Chomutově, Chebu, Liberci, Vysokém Mýtě, České Lípě a Českých Velenicích.
Popis pozice
Abychom posílili naši organizační strukturu, hledáme vedoucího výroby, přímo odpovědného jednateli společnosti (Managing director), který dokáže čelit výzvám a zároveň využít příležitostí k ovlivnění rozvoje výrobního procesu.
Jaké povinnosti a odpovědnosti očekáváme:
Řízení výroby, zodpovědnost za plnění plánu výroby
Personální řízení výrobního týmu
Zajištění běžného chodu ve výrobě
Implementace zlepšovacích návrhů a nových projektů
Zodpovědnost za plnění klíčových výkonnostních ukazatelů, návrhy a implementace
nápravných opatření
Zodpovědnost za efektivní vynakládání výrobních nákladů
Implementace nových projektů/investic
Reporting vedení společnosti a mateřské společnosti
Ve Vašem profilu by nemělo chybět:
vysokoškolské vzdělání strojírenského směru nebo středoškolské vzdělání s odpovídající
praxí
Zkušenosti v manažerské pozici
Znalosti a dovednosti s vedením výrobního týmu
Orientace na výkon a neustálé zdokonalování
Znalost a zkušenost s nástroji jako SMED, 5S, TPM, apod.
Angličtina slovem i písmem, další cizí jazyk výhodou
Výborné komunikační dovednosti pro komunikaci s vedením společnosti i výrobními dělníky
Pro úspěch na této pozici předpokládáme,
že jste orientovaný/á na výsledek, požadavky zákazníka, těší Vás neustálé zdokonalování firemních procesů a udržujete si pozitivní přístup ke změnám. Jste empatický a umíte naslouchat potřebám ostatních lidí. Zároveň umíte přijímat rozhodnutí. Jednáte otevřeně a nebojíte se komunikovat ani osobně ani v písemném styku. Takový přístup Vám umožní naplnit stanovené cíle.
Za to Vám nabízíme:
Práci s moderním vybavením a nejnovějšími technologiemi
Různorodou práci v prosperující firmě
Spoluúčast v manažerském týmu firmy
Mzdu odpovídající Vašim zkušenostem, znalostem a dovednostem
Další zajímavé bonusy
Stravenky
5 dní dovolené navíc
Flexibilní pracovní dobu
Odborné vzdělávání a jazykové kurzy
Notebook a mobilní telefon jsou samozřejmostí
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.