- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Charita České Budějovice je nestátní nezisková organizace zaměřená na pomoc lidem v nouzi. Naší dlouhodobou vizí je pomáhat těm nejzranitelnějším, kteří by jinak zůstali bez pomoci.
Popis pracovní pozice: provádění sociálního šetření u zájemců/klientů služby; vedení příslušné dokumentace související s poskytováním služby; zajišťování sociálního poradenství; odpovědnost za kvalitu poskytované péče dle standardů kvality sociálních služeb; koordinace poskytování sociální služby; přímá práce s uživateli služby.
Požadujeme: minimální stupeň vzdělání VOŠ/VŠ zaměření na sociální práci, sociální pedagogiku, sociálně právní činnost; způsobilost k právním úkonům, bezúhonnost; dobré vyjadřovací a komunikační dovednosti; schopnost empatie a sociálního cítění, trpělivost; odborné znalosti v oblasti sociálních služeb a standardů kvality sociálních služeb; vysokou míru zodpovědnosti a samostatnosti; schopnost týmové spolupráce; práce v sociálních službách a zkušenost s vedením menšího týmu výhodou; práce s PC (Word, Excel, internet a elektronická pošta); řidičský průkaz skupiny B (výhodou).
Nabízíme: smysluplnou práci na plný úvazek; smlouvu na dobu určitou s možností prodloužení; nástupní mzdu 30 800 Kč, osobní ohodnocení dle zkušeností, zvýšení po zapracování, odměny; zázemí stabilní společnosti, příjemné pracovní prostředí; 25 dní dovolené, 2 dny sick days; možnost dalšího vzdělávání.
Nástup: dohodou.
Pokud Vás zaujala nabídka a splňujete požadavky, zašlete e-mailem strukturovaný životopis na e-mail přes , nebo volejte na tel. číslo: zobrazit tel. číslo pro více informací.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.