- 21 500 – 30 500 Kč
- Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Charita České Budějovice je nestátní nezisková organizace zaměřená na pomoc lidem v nouzi. Naší dlouhodobou vizí je pomáhat těm nejzranitelnějším, kteří by jinak zůstali bez pomoci.
Popis pracovní pozice: provádění sociálního šetření u zájemců/klientů služby; vedení příslušné dokumentace související s poskytováním služby; zajišťování sociálního poradenství; odpovědnost za kvalitu poskytované péče dle standardů kvality sociálních služeb; koordinace poskytování sociální služby; přímá práce s uživateli služby.
Požadujeme: minimální stupeň vzdělání VOŠ/VŠ zaměření na sociální práci, sociální pedagogiku, sociálně právní činnost; způsobilost k právním úkonům, bezúhonnost; dobré vyjadřovací a komunikační dovednosti; schopnost empatie a sociálního cítění, trpělivost; odborné znalosti v oblasti sociálních služeb a standardů kvality sociálních služeb; vysokou míru zodpovědnosti a samostatnosti; schopnost týmové spolupráce; práce v sociálních službách a zkušenost s vedením menšího týmu výhodou; práce s PC (Word, Excel, internet a elektronická pošta); řidičský průkaz skupiny B (výhodou).
Nabízíme: smysluplnou práci na plný úvazek; smlouvu na dobu určitou s možností prodloužení; nástupní mzdu 30 800 Kč, osobní ohodnocení dle zkušeností, zvýšení po zapracování, odměny; zázemí stabilní společnosti, příjemné pracovní prostředí; 25 dní dovolené, 2 dny sick days; možnost dalšího vzdělávání.
Nástup: dohodou.
Pokud Vás zaujala nabídka a splňujete požadavky, zašlete e-mailem strukturovaný životopis na e-mail přes , nebo volejte na tel. číslo: zobrazit tel. číslo pro více informací.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?