- 21 000 – 60 000 Kč
- Plný úvazek

Prvotní kontakt:
el.: zobrazit tel. číslo ,
e-mail: e-mail přes
THP-pracovník/ce zajišťování změnového řízení produktových změn pro oblast výroby motorových vozidel – zahraniční projekty.
Místo: Mladá Boleslav
Náplň: Administrativní a organizační činnosti spojené s řízením změn na produktech v oblasti výroby.
Komunikace se zahraničními partnery plánování výroby. Příprava prezentací a zajišťování přehledů vyhodnocení produktových změn mot.vozidel od partnerů pro koordinátora změnového řízení a management, rozdělování změn odborným útvarům plánování výroby, sledování stavu jejich vyhodnocení, sumarizace dopadů za oblast výroby, práce s databázovými systémy.
Určeno pro: Vhodné pro všechny věkové kategorie i pro absolventy (SŠ, gymnázií či VŠ).
Vzdělání : ÚSO, s maturitou, VŠ či vyšší odborné vzdělání technického či manažerského směru: absolvent SPŠ, SEŠ, TU, či VŠ se zaměřením na technickou administrativu či řízení projektů. Oblast strojírenství výhodou či jiné technické, ekonomické, technologické či administrativní oblasti. Vhodné i pro absolventy (SŠ či VŠ).
Požadujeme: pečlivost, samostatnost, odpovědnost (uživatelská znalost Excel a Powerpoint). Jazyková znalost AJ aktivní stupně B1/B2, časová flexibilita.
Případné dosavadní zkušenosti s administrativními činnostmi či organizací projektů nebo s procesy v oblasti prům.výroby výhodou, není podmínkou. Zapracování zajištěno do problematiky zajištěno.
Nástup možný 2.5.2023 nebo dle dohody i před 2.5.2023.
Odměňování: Nástupní mzda dle stupně vzdělání (maturita, Dis, Bc., Ing. Mgr.) a dosavadní praxe od
THP-pracovník/ce zajišťování změnového řízení produktových změn pro oblast výroby motorových vozidel – zahraniční projekty.
Místo: Mladá Boleslav
Náplň: Administrativní a organizační činnosti spojené s řízením změn na produktech v oblasti výroby.
Komunikace se zahraničními partnery plánování výroby. Příprava prezentací a zajišťování přehledů vyhodnocení produktových změn mot.vozidel od partnerů pro koordinátora změnového řízení a management, rozdělování změn odborným útvarům plánování výroby, sledování stavu jejich vyhodnocení, sumarizace dopadů za oblast výroby, práce s databázovými systémy.
Určeno pro: Vhodné pro všechny věkové kategorie i pro absolventy (SŠ, gymnázií či VŠ).
Vzdělání : ÚSO, s maturitou, VŠ či vyšší odborné vzdělání technického či manažerského směru: absolvent SPŠ, SEŠ, TU, či VŠ se zaměřením na technickou administrativu či řízení projektů. Oblast strojírenství výhodou či jiné technické, ekonomické, technologické či administrativní oblasti. Vhodné i pro absolventy (SŠ či VŠ).
Požadujeme: pečlivost, samostatnost, odpovědnost (uživatelská znalost Excel a Powerpoint). Jazyková znalost AJ aktivní stupně B1/B2, časová flexibilita.
Případné dosavadní zkušenosti s administrativními činnostmi či organizací projektů nebo s procesy v oblasti prům.výroby výhodou, není podmínkou. Zapracování zajištěno do problematiky zajištěno.
Nástup možný 2.5.2023 nebo dle dohody i před 2.5.2023.
Odměňování: Nástupní mzda dle stupně vzdělání (maturita, Dis, Bc., Ing. Mgr.) a dosavadní praxe od 29.000,– Kč do 38.000,– Kč. Možný další rozvoj a kariérní postup.
Přijďte si k nám rozšířit své znalosti, schopnosti a obzory v oblasti nastupující nové éry průmyslové výroby a elektromobility.
Zájemce žádáme o zaslání strukturovaného životopisu a souhlas s jeho zpracováním pro účel výběrového řízení na e-mail e-mail přes zobrazit tel. číslo ).
. Schůzku je nutné sjednat telefonicky předem (tel.Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?