- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Baví Vás různorodá a pestrá práce? Poradíte si se zadanými úkoly a umíte hledat další možná řešení? Nebojíte se administrativy a domluvíte se anglicky? Máte zkušenosti se zajištěním denního chodu kanceláře a příjemné vystupování?
Ozvěte se nám! Hledáme asistenta/asistentku ředitele.
Hlavní pracovní činnosti:
o Zajištění vnitřního chodu sekretariátu – koordinace schůzek, zajištění služebních cest, zpracování pošty, podklady pro vyhodnocení docházky, inventarizace, zajištění návštěv apod.
o Správa datové schránky společnosti
o Příprava podkladů pro představenstvo společnosti
o Vedení korespondence s externími subjekty
o Provádění zápisů z interních a externích jednání
o Vytváření objednávek, faktur apod.
o Komunikace s dalšími kolegy napříč společností
Co byste měl(a) umět
o Vzdělání SŠ/VŠ
o Odborná praxe na obdobné pozici
o Řidičský průkaz B (aktivní řidič)
o Znalost MS Office
o Dobré komunikační a organizační schopnosti
o Proaktivní přístup
o Komunikativní znalost AJ – slovem i písmem
Zaměstnanecké výhody:
o Pružná pracovní doba 7,5 hod /den
o 5 týdnů dovolené
o 3 dny SICK DAYS
o Odpovídající finanční ohodnocení
o Pravidelné vzdělávání a školení
o Práce v příjemném prostředí
o Roční a jubilejní odměny
o Volno s náhradou mzdy ve vybraných případech (stěhování, svatba apod.) nad rámec zákona
o Příspěvek na stravování cca 10 000,– Kč/rok v jídelně ŠKODA JS
o 14 400,– Kč/rok příspěvek na penzijní připojištění nebo DIP
o 12 000,– Kč/rok – Pluxee benefitní karta
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?
Ukážeme vám, na co je důležitý a jak se počítá průměrný výdělek. Správně vypočítaný průměrný měsíční výdělek slouží pro odstupné a další náhrady. Nezbytný je průměrný čistý měsíční výdělek pro podporu v nezaměstnanosti.