- 40 000 – 80 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy
požadujeme:
o vysokoškolské vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním programu
o orientaci v oblasti výkonu státní správy na úseku zdravotnictví a oblasti organizace zdravotnictví
o orientaci v zákoně č. 372/2011 Sb., o zdravotních službách, ve znění pozdějších předpisů
o schopnost koncepčního, tvůrčího a logického myšlení
o dobré komunikační dovednosti
o vysoké pracovní nasazení, samostatnost při řešení problémů a odpovědný přístup k plnění úkolů
o dobrou znalost běžného kancelářského software
o řidičské oprávnění skupiny „B“, schopnost a ochotu řídit služební motorové vozidlo při výkonu svěřených pracovních činností
výhodou:
o zkušenosti z oblasti výkonu státní správy na úseku zdravotnictví nebo při poskytování zdravotní péče
o praktické zkušenosti z kontrolní činnosti ve veřejné správě
o zkouška zvláštní odborné způsobilosti na úseku zdravotnictví
nabízíme:
o perspektivní pozici
o zázemí stabilní organizace
o pracovní poměr na dobu určitou – zástup za rodičovskou dovolenou
o zahájení pracovního poměru možné po ukončení výběrového řízení
o plný pracovní úvazek
o 11. platovou třídu, platové podmínky dle nařízení vlády
č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů
o odpovídající finanční ohodnocení, možnost nadtarifních a mimořádných složek platu
o trvalou podporu profesního a osobního růstu, podporu k zapracování
o vstřícné pracovní podmínky a pestrý benefitní program
Reagovat na toto výběrové řízení můžete nejdéle do 24. 5. 2024 do 12.00 hod. Bližší informace najdete na https://www.kr-vysocina.cz/chci-pracovat-pro-kraj-vysocina/ds-305126/p1=122716.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?