- 30 000 – 35 000 Kč
- Plný úvazek

Tj. např. tvorba sortimentu obchodu, zodpovědnost za skladové zásoby, zakládání a editace položek zboží v interním systému, garance za fungování prodejny v účetním systému, vytváření podkladů pro různé provozní účely (např. smlouvy, objednávky,…),…a aktivní podílení se na hlavní činnosti prodejny, tedy prodej a komunikace se zákazníky, vyřizování požadavků zákazníků, servisních objednávek či případných reklamací.
(S tím souvisí také hmotná odpovědnost za svěřený majetek a finanční prostředky a odpovědnost za prodejní výsledek firmy.) Komunikace s dodavateli zboží a služeb (objednávání zboží, případné reklamace,…). Řešení efektivního využití prodejní plochy a designu obchodu.
Podílení se na tvorbě obchodní strategie, sezónního plánování prodeje a akcí s tím spojených a neustálé budování dobrého jména firmy a konkurenceschopnosti prodejny v místní lokalitě.
Spolupráce s dalšími týmy firmy, jako jsou pracovníci ostatních prodejen, úzká spolupráce s manažerkou kamenných prodejen, týmem marketingu, obchodu atp.
Vedení pracovníků prodejny (v současné době 4 kolegové), jejich motivování i hodnocení a řešení dalších personálních záležitostí, jako je např. personální plánování, profesní i osobní rozvoj, příjemné pracovní prostředí atp. Správný vedoucí by měl mít stále aktuální přehled o dění v cyklosvětě, o nabídce kol i příslušenství naší konkurence i dodavatelů a také o poptávce od zákazníků. Také by měl vědět o všem, co se na prodejně šustne a měl by být schopen v případě potřeby své kolegy zastoupit.
Mzdové ohodnocení odpovídající vstupním znalostem a odbornosti… Po zaškolení mzda poroste spolu s vašimi kompetencemi a předanou odpovědností a samostatností.
Rádi Vás podpoříme v tvém osobním i profesním rozvoji! Kromě mzdového ohodnocení nabízíme i zaměstnanecké benefity jako je až 25 dní dovolené, stravenkový paušál a velice příjemné slevy na sortiment zboží, dílů a doplňků a také našich kol a elektrokol.
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.