- 30 000 – 50 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince
Hledáme novou kolegyni/nového kolegu, kteří se kompletně a s chutí postarají o správu sociálních sítí a propagaci našich aktivit a projektů a dají novou šťávu našim www stránkám.
požadujeme:
o vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu
o velmi dobrou znalost sociálních sítí a správy firemních stránek
o zkušenosti s tvorbou obsahu pro sociální sítě, vyhodnocením online kampaní a reportingem
o zkušenosti s publikováním na sociálních sítích, komunikací s uživateli
o vysokou úroveň ústního i písemného projevu
o flexibilitu, schopnost učit se nové věci
o schopnost pracovat v časové tísni
o velmi dobrou uživatelskou znalost operačního systému MS Windows a souvisejících programů (MS Office), Google Analytics, FB/IG, zkušenosti se systémy Sklik a Google Ads
o znalost práce v grafických programech pro užití výstupů na sociálních sítích
o základní znalost AJ (úroveň B1)
o řidičské oprávnění skupiny „B“, schopnost a ochotu řídit služební motorové vozidlo při výkonu svěřených pracovních činností.
výhodou:
o zkušenosti s pořizováním video/audio/foto materiálů vč. jejich postprodukce
o zkušenosti v oblasti public relations a marketingu
o znalost práce médií a jejich potřeb
nabízíme:
o perspektivní pozici
o zázemí stabilní organizace
o pracovní poměr na dobu neurčitou
o zahájení pracovního poměru možné ihned po uzavření výběrového řízení
o 11. platovou třídu, platové podmínky dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů
o odpovídající finanční ohodnocení, možnost nadtarifních a mimořádných složek platu
o nejmodernější pracovní vybavení
o vstřícné pracovní podmínky a pestrý benefitní program
o perspektivní pozici
o možnost trvalého vzdělávání a osobního růstu
o práci v kreativním kolektivu
o zodpovědnou práci v netradičně širokém rozsahu
o pozice je vhodná i pro absolventy
Reagovat na toto výběrové řízení můžete nejdéle do 16. 8. 2023 do 12.00 hod. Bližší informace najdete na https://www.kr-vysocina.cz/chci-pracovat-pro-kraj-vysocina/ds-305126/p1=122716.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.