Požadavky práce:
• ekonomické vzdělání nebo praxe
• základní znalost účetnictví
• znalost práce na PC– Excel, LibreOffice, běžné kancelářské programy
• analytické schopnosti
• samostatnost a zodpovědnost, pečlivost, dobré komunikační schopnosti, asertivita
• ochota učit se novým věcem
Náplň práce:
- • vedení a kontrola účetních dokladů prodejen
- • zodpovědnost za účetní zpracování inventur
- • zaškolování nových vedoucích prodejen (účetní doklady), komunikace s prodejnami, účetní podpora prodejen apod.
Nabízíme:
- • perspektivní zaměstnání v ryze české firmě
- • možnost odborných školení
- • místo výkonu zaměstnání Nová Paka
- • pracovní doba 6 –14,30 hod, případně dohodou
- • nástup dohodou
- Výhody:
- Nadstandardní stravenky, příspěvky 2× ročně ve formě poukázek, příspěvek na zotavovací akce pro děti, 2× ročně příspěvek formou poukázek