- 27 100 – 30 500 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Co u nás budete dělat? Vykonávat činnosti sociálně právního a administrativně organizačního charakteru, a to v souladu se zákonem č. 108/2006 Sb., o sociálních službách (například: jednání se zájemci o sociální službu, se správními orgány a jinými organizacemi, s opatrovníky klientů, provádění sociálního šetření, vedení sociální agendy a depozitní pokladny).
Co požadujeme a oceníme? Vysokoškolské, příp. vyšší odborné vzdělání v oborech uvedených v § 110 odst. 4 zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách; znalost zákona o sociálních službách, jeho prováděcího předpisu a dalších zákonů a předpisů týkající se sociální oblasti; orientaci v sociálně právní a sociálně zdravotní problematice zdravotně znevýhodněných osob; schopnost komunikovat s osobami se zdravotním postižením, osobami s chronickým duševním onemocněním, mentálním nebo kombinovaným postižením; znalost standardů kvality a individuálního plánování; schopnost podílet se na průběhu plánování, přehodnocování a naplňování sociální služby; flexibilitu, odpovědnost, komunikační schopnosti, empatii, asertivitu; schopnost samostatné i týmové práce; psychickou i fyzickou připravenost k výkonu práce s lidmi; administrativní dovednosti, schopnost sebevzdělávání; profesionální přístup k práci; znalost práce s počítačem (Word, Excel); zkušenosti se sociální prací výhodou; trestní bezúhonnost; výhodou praxe v oboru a znalost IS Cygnus; řidičský průkaz sk. B (aktivní řidič).
Co nabízíme: možnost seberealizace a profesního růstu; přátelské a podporující pracovní prostředí.
Zaměstnanecké výhody: cenově zvýhodněné stravování, příspěvek na penzijní připojištění.
Předpokládány nástup: dle dohody.
Plat? Platové ohodnocení dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb. 10. platová třída/platový stupeň dle praxe tedy plat 27 500 Kč až 35 000 Kč + možnost osobního ohodnocení, po zapracování tedy možný plat až cca 40 000 Kč.
Strukturovaný životopis a motivační dopis zasílejte personalistovi na e-mail: e-mail přes .
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.