- 9 900 – 10 500 Kč
- Zkrácený úvazek
Pracovní poměr: na dobu určitou (zástup za MD a RD)
Předpokládaný termín nástupu: červen–červenec 2022 (dle dohody)
Platové zařazení: dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., ve znění pozdějších předpisů, 9. platová třída; do platového stupně bude zaměstnanec zařazen dle dosažené prokazatelné praxe.
Nabízíme: zajímavou práci ve veřejné správě, zaměstnanecké benefity, osobní ohodnocení a odměny.
Charakteristika vykonávaných činností:
Činnosti v oblasti sociálních služeb např. sociální poradenství, sociální pomoc občanům a starším občanům, občanům těžce zdravotně postiženým apod. Přímé a metodické řízení pečovatelské služby. Administrativní práce týkající se žádostí a vyúčtování dotací v sociální oblasti, statistická zjišťování sociálních služeb.
Zaměstnanecké výhody: dovolená navíc, příspěvek na stravování, dovolenou.
Lhůta, způsob a místo doručení přihlášek:
Přihlášku s přílohami doručte do 20. 5. 2022 do 14:00 hodin buď osobně na podatelnu Městského úřadu Brandýs nad Orlicí, nebo poštou (rozhoduje razítko pošty nebo podatelny na adresu):
Ing. Jana Králíková, MBA, Městský úřad Brandýs nad Orlicí, Náměstí Komenského 203, 561 12 Brandýs nad Orlicí a obálku označte v levém horním rohu nápisem „Neotvírat – výběrové řízení“.
Doplňující informace:
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo nevybrat žádného z uchazečů, nebo zrušit výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu bez udání důvodů. Rozhodnutí výběrové komise bude uchazečům oznámeno písemně. Zaslané osobní materiály budou uchazeči vráceny. Uchazeč nese náklady, které mu ve výběrovém řízení vznikly. Podáním přihlášky uchazeč souhlasí s tím, že zadavatel pro potřeby výběrového řízení nakládat s jeho osobními údaji.
Bližší informace podá Jana Králíková, tajemnice, tel.+ zobrazit tel. číslo , + zobrazit tel. číslo .

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.