- Plný úvazek
V případě zájmu zaslat strukturovaný životopis na email: e-mail přes
Místo výkonu práce – Chomutov
Informace o pracovním místě:
- Obsluhuje kancelářské stroje (kopírka, scaner aj.).
- Obsluhuje telefonní ústřednu, popř. poskytuje informace o příslušnosti a telefonních linkách pracovišť a pracovníků
- Zakládá, eviduje a uchovává písemnosti
- Vede pokladnu „recepce“: tzn. vyplácí a přejímá pokladní hotovost a vede předepsanou evidenci a záznamy spojené s pokladnou
- Shromažďuje podklady pro výpočet DPH nejpozději do 18. dne následného měsíce je předává ke kontrole odpovědné účetní.
- Připravuje podklady pro účetnictví
- Vede evidenci a ekonomicko-obchodní dokumentaci k zakázkám
- Pravidelně zpracovává přehled rozpracovaných zakázek
- Zajišťuje přípravu a obsluhu občerstvení pro návštěvy, jednatele či významné události ve společnosti vč. úklidu po těchto akcích.
Požadujeme – středoškolské vzdělání s maturitou, pečlivost, komunikační schopnosti, reprezentativní vzhled a vystupování, dobrá uživatelská znalost práce na PC (Microsoft Office, Outlook, Internet Explorer), znalost AJ na komunikační úrovni
Pracovní doba – 7,00 – 15,30 hod.



