- 38 000 – 45 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
Pracovní náplň: příprava, realizace a udržitelnost projektů financovaných z evropských dotací; projektová, finanční a komplexní administrativa dotačních projektů; metodická a administrativní podpora aktérů a partnerů projektů.
Požadujeme: minimálně ukončené středoškolské vzdělání s maturitou, ekonomický
nebo technický směr (vysokoškolské vzdělání výhodou); velmi dobrou znalost MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook); organizační, analytické a komunikační schopnosti; odolnost vůči stresu, spolehlivost, schopnost týmové spolupráce; zájem se nadále rozvíjet; znalost a praxe v řízení dotačních projektů výhodou; aktivní znalost anglického jazyka výhodou.
Nabízíme: práci v příjemném univerzitním prostředí a kolektivu pracovníků; zaměstnanecké kurzy, další vzdělávání.
Zaměstnanecké benefity: 5 týdnů dovolené, 4 dny indispozičního volna, dotované stravování nebo stravenky, zvýhodněné mobilní volání či bankovní služby u partnerské banky, MS Office zdarma pro soukromé využití, dětská skupina pro děti zaměstnanců přímo v kampusu apod.
Nástup od: 1.12 2022 nebo dle dohody.
Pracovní poměr: doba určitá s tříměsíční zkušební dobou, možnost prodloužení na dobu neurčitou.
Mzda: dle Mzdového předpisu JU s přihlédnutím k dosaženému vzdělání
a zkušenostem.
Strukturovaný profesní životopis a motivační dopis s označením „Koordinační a projektový pracovník“ zašlete na e-mail: e-mail přes do 21. 10. 2022.
Uchazeči, kteří budou vybráni k osobnímu pohovoru, budou písemně informováni.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?