- 38 000 – 63 000 Kč
- Plný úvazek
Pracovní náplň: příprava, realizace a udržitelnost projektů financovaných z evropských dotací; projektová, finanční a komplexní administrativa dotačních projektů; metodická a administrativní podpora aktérů a partnerů projektů.
Požadujeme: minimálně ukončené středoškolské vzdělání s maturitou, ekonomický
nebo technický směr (vysokoškolské vzdělání výhodou); velmi dobrou znalost MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook); organizační, analytické a komunikační schopnosti; odolnost vůči stresu, spolehlivost, schopnost týmové spolupráce; zájem se nadále rozvíjet; znalost a praxe v řízení dotačních projektů výhodou; aktivní znalost anglického jazyka výhodou.
Nabízíme: práci v příjemném univerzitním prostředí a kolektivu pracovníků; zaměstnanecké kurzy, další vzdělávání.
Zaměstnanecké benefity: 5 týdnů dovolené, 4 dny indispozičního volna, dotované stravování nebo stravenky, zvýhodněné mobilní volání či bankovní služby u partnerské banky, MS Office zdarma pro soukromé využití, dětská skupina pro děti zaměstnanců přímo v kampusu apod.
Nástup od: květen 2022 nebo dle dohody.
Pracovní poměr: doba určitá s tříměsíční zkušební dobou, možnost prodloužení na dobu neurčitou.
Mzda: dle Mzdového předpisu JU s přihlédnutím k dosaženému vzdělání
a zkušenostem.
Strukturovaný profesní životopis a motivační dopis s označením „Koordinační a projektový pracovník“ zašlete na e-mail: e-mail přes do 28. 4. 2022.
Uchazeči, kteří budou vybráni k osobnímu pohovoru, budou písemně informováni.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.