- České Budějovice
- Partners Financial Services, a.s.
-
Benefity:
Pracovní poměr | práce na plný úvazek |
---|---|
Lokalita | České Budějovice |
Firma | Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích |
Kategorie | Administrativa, zákaznický servis, Administrativní pracovník / pracovnice |
Hrubá mzda | od 27.000 Kč |
Našli jsme pro vás ale jiné možnosti:
Pracovní náplň: příprava, realizace a udržitelnost projektů financovaných z evropských dotací; projektová, finanční a komplexní administrativa dotačních projektů; metodická a administrativní podpora aktérů a partnerů projektů.
Požadujeme: minimálně ukončené středoškolské vzdělání s maturitou, ekonomický
nebo technický směr (vysokoškolské vzdělání výhodou); velmi dobrou znalost MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook); organizační, analytické a komunikační schopnosti; odolnost vůči stresu, spolehlivost, schopnost týmové spolupráce; zájem se nadále rozvíjet; znalost a praxe v řízení dotačních projektů výhodou; aktivní znalost anglického jazyka výhodou.
Nabízíme: práci v příjemném univerzitním prostředí a kolektivu pracovníků; zaměstnanecké kurzy, další vzdělávání.
Zaměstnanecké benefity: 5 týdnů dovolené, 4 dny indispozičního volna, dotované stravování nebo stravenky, zvýhodněné mobilní volání či bankovní služby u partnerské banky, MS Office zdarma pro soukromé využití, dětská skupina pro děti zaměstnanců přímo v kampusu apod.
Nástup od: 1. 5. 2022 nebo dle dohody.
Pracovní poměr: doba určitá s tříměsíční zkušební dobou, možnost prodloužení na dobu neurčitou.
Mzda: dle Mzdového předpisu JU s přihlédnutím k dosaženému vzdělání
a zkušenostem.
Strukturovaný profesní životopis a motivační dopis s označením „Koordinační a projektový pracovník“ zašlete na e-mail: e-mail přes do 15. 3. 2022.
Uchazeči, kteří budou vybráni k osobnímu pohovoru, budou písemně informováni.
Skutečně chcete odeslat Vaši odpověď na stejnou nabídku opakovaně?
Hledání práce je běh na dlouhou trať. Pojďme najít novou, vysněnou práci, práci, která vás bude bavit. Vysvětlíme si postup, jak hledat práci a v dalších článcích vám pomůžeme se vším, co k vysněné práci potřebujete. S námi to zvládnete!
Pojďme společně zjistit, kdo je technickohospodářský pracovník, jaké typicky vykonává činnosti a jak je za svou práci ohodnocen.
Byli jste pozváni na pohovor formou assessment centra? Poradíme vám, jak se na něj připravit, co a jak se testuje, jak probíhá a na co si dát pozor. Přidáme tipy, jak assessment centrum úspěšně zvládnout.
Zaměstnávání osob se zdravotním postižením je důležité nejen pro sociální společnost, ale i pro vaši firmu. Ukážeme vám i jiné než jen finanční výhody. Pokud nemůžete osoby se zdravotním postižením zaměstnávat, představíme vám možnosti, jaké máte, abyste nemuseli odvádět částky do státního rozpočtu. Ukážeme vám, jaké jsou klíčové výhody zaměstnávání lidí s postižením. Abyste měli všechny informace, připojíme i nejčastější chyby zaměstnavatelů při zaměstnávání postižených, a rady, jak se těmto chybám vyhnout.
Pokud potřebujete sdílet pracovní témata s veřejností, jako jsou zajímavá data nebo stížnosti na bezpráví, je dobré mít kontakty na přední profesní novinářské organizace. Ty vám mohou pomoci získat pozornost pro vaše záležitosti. V našem článku představujeme pět nejúčinnějších organizací, se kterými se vyplatí navázat spolupráci.
Potřebujete v práci ukončit svůj pracovní poměr? Máte několik možností, které vám představíme, a připravili jsme pro vás i vzor výpovědi pracovní smlouvy. Pojďme se společně podívat na to, jak vypadá vzor výpovědi ze strany zaměstnance a co byste měli zvážit, než vyplníte námi připravený vzor výpovědi z práce.
Povíme si, jaké formuláře můžete vyplnit v klidu doma a elektronicky na úřad práce poslat, nebo přinést osobně vytištěné. Pro zaměstnance, absolventy i OSVČ máme seznam dokumentů, které je nutné s sebou na úřad práce pro registraci přinést.
Pokud si potřebujete v práci vzít neplacené volno, poradíme vám, kdy máte nárok a kdy se se zaměstnavatelem musíte domluvit a požádat jej o souhlas. Ukážeme si, jak napsat žádost o neplacené volno.
Zaměstnavatel určuje čerpání dovolené svých zaměstnanců. Zjistěte, kdy může zaměstnavatel zrušit dovolenou, i tu, kterou již máte zaplacenou, nebo vás v průběhu dovolené z ní odvolat zpět do práce. Ukážeme vám, co všechno následně zaměstnavatel musí zaplatit.
Ukážeme vám, kdo může ve společnosti výpověď převzít, a dva způsoby, jak si nechat přijetí výpovědi zaměstnavatelem potvrdit. Poradíme vám, jak postupovat, pokud váš zaměstnavatel odmítl převzít výpověď.
Pracovní portál JenPráce.cz provozuje