Administrativní pracovník/ce

Pracovní poměr práce na plný úvazek
Smluvní vztah pracovní smlouva (hpp)
Práce vhodná také pro absolventy
Lokalita Gen. Štefánika 3581/52, Přerov I-Město, Přerov, 750 02   Zobrazit na mapě
Firma MFP paper s.r.o.
Kategorie Administrativa, zákaznický servis, Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Back office pracovník / pracovnice, Office manager, Recepční, Technickoadministrativní pracovník / pracovnice
Min. vzdělání Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Jazyk. znalosti Český jazyk (Expert C2), Anglický jazyk (Pokročilý B2)
Hrubá mzda 25.000 – 30.000 Kč

O nás

Jsme dynamická česká firma a hledáme parťáka či parťačku na pozici Administrativního pracovníka. Chceme někoho, kdo má rád věci pod kontrolou a kdo neztrácí úsměv ani při správě datových schránek nebo zpracování mailů. Jsi komunikativní a máš rád / ráda ve věcech pořádek. Je verbální projev Tvou silnou stránkou a rád /ráda se setkáváš s lidmi? Máš díky střední škole ekonomické povědomí? Přidej se k nám, do skvělé party lidí, v zázemí moderní a úspěšné české společnosti.

Jak bude vypadat tvoje náplň práce?

  • administrativní činnost vstupních dat do firmy
  • zpracování pošty
  • vyřizování elektronické pošty a telefonní komunikace
  • správa datových schránek
  • příprava podkladů pro účetní
  • plnění provozních úkolů
  • administrativní podpora firemních procesů

Co očekáváme od Tebe?

  • požadujeme středoškolské vzdělání s maturitou
  • počítačovou gramotnost
  • ekonomické vzdělání / povědomí výhodou
  • reprezentativní vystupování
  • velmi dobrý verbální projev
  • komunikativní znalost angličtiny
  • chuť učit se novým věcem
  • organizace a plánování Ti nedělá problémy
  • máš oči pro detail a spolehlivost ti není cizí

Na co se můžeš těšit?

  • ké zboží

Administrativní pracovník/ce

 

Jsme dynamická česká firma a hledáme parťáka či parťačku na pozici Administrativního pracovníka. Chceme někoho, kdo má rád věci pod kontrolou a kdo neztrácí úsměv ani při správě datových schránek nebo zpracování mailů. Jsi komunikativní a máš rád / ráda ve věcech pořádek. Je verbální projev Tvou silnou stránkou a rád /ráda se setkáváš s lidmi? Máš díky střední škole ekonomické povědomí? Přidej se k nám, do skvělé party lidí, v zázemí moderní a úspěšné české společnosti.

Jak bude vypadat tvoje náplň práce?

Zajištění chodu recepce a back officu: Ty budeš ten, kdo drží kormidlo a zajišťuje, že všechno běží hladce.

  • administrativní činnost vstupních dat do firmy
  • zpracování pošty
  • vyřizování elektronické pošty a telefonní komunikace
  • správa datových schránek
  • příprava podkladů pro účetní
  • plnění provozních úkolů
  • administrativní podpora firemních procesů

 

Co očekáváme od Tebe?

 

  • požadujeme středoškolské vzdělání s maturitou
  • počítačovou gramotnost
  • ekonomické vzdělání / povědomí výhodou
  • reprezentativní vystupování
  • velmi dobrý verbální projev
  • komunikativní znalost angličtiny
  • chuť učit se novým věcem
  • organizace a plánování Ti nedělá problémy
  • máš oči pro detail a spolehlivost ti není cizí

 

Na co se můžeš těšit?

 

  • Zázemí moderní a úspěšné společnosti s nekorporátním stylem fungování. Budeme tvůj druhý domov, kde tě čeká skvělá parta lidí.
  • 2 dny sick days, protože každému se občas hodí den na regeneraci.
  • Firemní stravování.
  • Kafeterie na pracovišti.
  • Volnočasový benefit – Fitklub Přerov, kde si můžeš zacvičit nebo se jen tak zrelaxovat.
  • Zaměstnanecká karta pro nákup kompletního sortimentu v našich prodejnách se slevou.
  • Mzdový růst po zapracování
  • Příspěvek na ošatné ve výši 500 Kč měsíčně.
  • Zaškolení a kontinuální podpora na adaptaci do firemní kultury, aby sis u nás od prvního dne připadal/a jako doma.
  • Firemní eventy, kde se společně pobavíme a upevníme týmového ducha.

 

Pokud se v této pozici vidíš, neváhej a ozvi se nám na e-mail přes odpovědní formulář. Přilož prosím svůj životopis a krátký motivační dopis.

Benefity

  • Sickdays Sickdays
  • Finanční bonusy / prémie Finanční bonusy / prémie
  • Firemní akce Firemní akce
  • Kafetérie Kafetérie
  • Slevy na firemní zboží Slevy na firemní zboží
  • Příspěvek na stravování Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na spoření / pojištění Příspěvek na spoření / pojištění
  • Přátelské prostředí Přátelské prostředí
  • Závodní stravování Závodní stravování
  • Občerstvení na pracovišti Občerstvení na pracovišti
  • Parkoviště Parkoviště
Zobrazit výpis pracovních nabídek

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

První den v práci je náročný. Pomůžeme vám!

První den v práci je náročný. Pomůžeme vám!

První den v nové práci je vaší vizitkou –⁠ co si vzít na sebe, jak se připravit, na co se ptát, na co se neptat, jak se kolegům představit. Se vším vám pomůžeme!

Jaký pracovní úvazek je pro vás ten ideální?

Jaký pracovní úvazek je pro vás ten ideální?

Hledáte si novou práci? S námi se dozvíte, jaké jsou druhy pracovních úvazků, mezi kterými můžete vybírat.

Rekvalifikační kurzy od úřadu práce

Rekvalifikační kurzy od úřadu práce

Až 50 000 Kč na získání nové nebo zvýšení, rozšíření či prohloubení dosavadní kvalifikace, jinými slovy odborné způsobilosti. Povíme si, jaké jsou podmínky pro uchazeče, jak podat žádost a jak dále postupovat, aby byl kurz uhrazen Úřadem práce.

Kdo podává daňové přiznání za zaměstnance

Kdo podává daňové přiznání za zaměstnance

Zjistíte, v jakých případech má zaměstnavatel povinnost podat daňové přiznání za zaměstnance a kdy naopak si daňové přiznání musí zaměstnanec podat sám.

Vše, co potřebujete vědět o rodičovské dovolené

Vše, co potřebujete vědět o rodičovské dovolené

S námi získáte základní přehled o tom, jak dlouho trvá rodičovská dovolená, kdy končí rodičovská dovolená, jak se vypočítává a jak správně postupovat při jejím ukončení. Přidáme také užitečné informace, jak zajistit hladký návrat do zaměstnání po rodičovské dovolené.

Novinářské syndikáty a asociace - na koho se obrátit při sdílení pracovních témat

Novinářské syndikáty a asociace - na koho se obrátit při sdílení pracovních témat

Pokud potřebujete sdílet pracovní témata s veřejností, jako jsou zajímavá data nebo stížnosti na bezpráví, je dobré mít kontakty na přední profesní novinářské organizace. Ty vám mohou pomoci získat pozornost pro vaše záležitosti. V našem článku představujeme pět nejúčinnějších organizací, se kterými se vyplatí navázat spolupráci.

Poznejte povinnosti vašeho zaměstnavatele

Poznejte povinnosti vašeho zaměstnavatele

Znáte základní povinnosti zaměstnavatele? Ukážeme vám, co je povinností vašeho zaměstnavatele před zahájením vašeho pracovního poměru, v průběhu a při skončení pracovního poměru.

Řešíte nárok na mateřskou dovolenou? Poradíme

Řešíte nárok na mateřskou dovolenou? Poradíme

Čekáte rodinu? Povíme si vše o mateřské dovolené, jaký máte nárok na mateřskou dovolenou, kdy je pro vás nejlepší si vybrat zbývající dovolenou. Dozvíte se, že v průběhu mateřské dovolené vám vzniká nárok na další dovolenou. Na konkrétních příkladech si ukážeme, které maminky mají na peněžitou pomoc v mateřství nárok, které naopak nemají. Pro srovnání vám ukážeme, jak dlouhou mají mateřskou v dalších zemích světa.

Odpovědi na otázky při péči o osobu blízkou

Odpovědi na otázky při péči o osobu blízkou

Péče o osobu blízkou není jednoduchá, je náročná časově, psychicky a často i finančně. Zodpovíme všechny vaše dotazy, abychom vám v této situaci pomohli. Vysvětlíme si, kdo je to osoba blízká, jaké jsou vaše povinnosti jako pečující osoba. Povíme si vše o příspěvku na péči, kdo, kde a jak o příspěvek žádá, co je možné z příspěvku zaplatit. Jak je možné skloubit vaši práci s péčí; na co jako zaměstnanec máte nárok. A v neposlední řadě i jak péči o osobu blízkou ukončit.

Jak postupovat při pracovním úrazu

Jak postupovat při pracovním úrazu

Pokud se vám v práci stal pracovní úraz, je třeba ho hned nahlásit. Povíme si, jaké kroky musí udělat zaměstnavatel, aby váš úraz vyšetřil. Rozebereme, na co máte vy jako zraněný zaměstnanec nárok. I zranění na teambuildingu může být pracovním úrazem. Co naopak pracovním úrazem není, se dozvíte samozřejmě také.

administrativní administrativní činnost administrativní pracovník AJ benefit CV česká činnost den domov dopis druh ekonom elektro event firma hledám HR IT komunikace motivační dopis náplň práce nová plán plánování plnění podpora pošty práce pracovní pracovník práva Přerov příspěvek růst sick day společnost společnosti správa stravování školení telefon účetní volno vzdělání zaměstnanec znalost životopis administrativní podpora české dny doma firemní firmy karta klub korporát korporátní motivační mzdový na pracovišti náplň organizace PC počítač pořádek PR problém proces procesů prodej příprava střední tým úkol zaměstnanecká
Při odesílání Vaší odpovědi jsme si všimli, že jste již na tuto pracovní nabídku v minulosti () reagoval/a.

Skutečně chcete odeslat Vaši odpověď na stejnou nabídku opakovaně?

Pracovní portál JenPráce.cz provozuje Coweo

© 2016–2024 Coweo Technologies s.r.o., všechna práva vyhrazena