- Plný úvazek
Požadujeme:
- SEŠ/VŠ ekonomického směru
- Pokročilá znalost anglického jazyka
- praxe 2 roky na obdobné pozici
- znalost podvojného účetnictví, SAP výhodou
- časová flexibilita, zodpovědnost, samostatnost, pečlivost
Nabízíme:
- pružná pracovní doba
- perspektivní každodenní využití anglického jazyku v rámci komunikace se zahraniční centrálou
- příležitost k seberealizaci a profesnímu růstu
- zaměstnanecké benefity
- plat dohodou a dle praxe
- místo výkonu práce v oblasti Brna
Náplň práce:
- Kalkulace výrobků a spolupráce s technology pro zpřesnění kalkulací
- Analýzy týkající se řízení a hospodaření firmy
- Optimalizace v oblasti nákladového účetnictví a firemního controllingu
- Navrhování úsporných, nápravných a efektivnějších opatření
- Spolupráce na měsíční a roční účetní závěrce a taky finančním auditu
- Zpracování finančního plánu a prognózy hospodaření společnosti
- Zpracování manažerských reportů
- Vyhodnocování hospodaření středisek



