- 36 000 – 46 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince
Hledáme pro našeho klienta v oblasti automotive v Mošnově posilu do týmu na pozici Strategický nákupčí. Vhodné pro absolventy ! Nástup možný ihned.
Řízení a kokunikace se stávajícími dodavateli.
Výběr dodavatelů pro nadcházející projekty na základě stanovených kritérií výběrových řízení.
Vyjednávání smluvních podmínek a cen produktů s dodavateli (řevážně ze zahraničí).
Zlepšování procesů s dodavateli za účelem dosažení úspor nákladů.
Vyhledávání nových dodavatelů.
Podpora procesních a systémových auditů na straně dodavatelů - někteří dodavatelé jsou v zahraničí a budete muset cestovat také mimo ČR (několikrát do roka).
Absolvent vysoké školy se zájmem o získávání nových zkušeností (VŠ je podmínkou, alespoň bakalářský stupeň), který se nebojí komunikovat.
Vyzrálost, odolnost vůči stresu, pečlivost.
Velmi dobré vystupování = reprezentace společnosti.
Středně pokročilá znalost MS Office – především Excel a PowerPoint.
Aktivní znalost anglického jazyka - min. B2.
Ochota učit se novým věcem a nezalekne se množství nových informací.
Vlastní řidičský průkaz a ideálně je také aktivním řidičem.
Nemá problém vyrazit na služebnu v rámci ČR i mimo ni.
Možnost si vybudovat kariéru ve stabilní společnosti s nástupní mzdou od 38.000 HM + bonusy.
Flexibilní pracovní doba od pondělí do pátku.
Možnost občasné práce na HO.
Závodní stravování za nízkou cenu.
Finanční bonusy (za splnění výrobního plánu, čtvrtletní, pololetní a roční).
Možnost účastnit se školení a prohlubovat své dovednosti a znalosti.
Jazykové kurzy a řadu firemních akcí během roku.
Příjemné pracovní prostředí v kolektivu 4 spolupracovníků.
Pokud Vás zaujala tato pracovní příležitost, tak nám zašlete svůj životopis nebo mě přímo kontaktujte pro více bližších informací. Těším se na Vás!
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?