- 55 000 – 80 000 Kč
- Plný úvazek

HELICAR a.s. patří k významným logistickým společnostem na českém i evropském trhu. Společnost se dlouhodobě specializuje na přepravu a logistiku různých druhů vozidel a od roku 2014 i na logistiku a distribuci domácích spotřebičů. Společnost byla založena v roce 1999 a v roce 2016 se společnost stala významným členem logistické skupiny L7 Group.
● odpovědnost za vedení kolektivu 5-6 pracovníků, organizace práce týmu a její kontrola
● vedení personální agendy na směně
● odpovědnost za svěřené technické prostředky, BOZP, škodovost, atd
● vykládka a příjem zboží, kontrola příjmu, příprava zboží na rozvoz, expedice
● inventarizace zboží
● kontroling, reporting
● dvousměnný provoz (6:00 - 14:30, 13:00 - 21:30)
● ukončené SŠ vzdělání (není podmínkou)
● praxe min 2 roky na obdobné pozici podmínkou
● průkaz na VZV výhodou, není podmínkou (možnost získat při zaměstnání)
● spolehlivost a samostatnost
● fyzická zdatnost a manuální zručnost
● bezúhonnost
● uživatelská znalost práce na PC /MS Outlook, MS Excel, MS World
● ochota učit se, akceptovat a implementovat změny
● schopnost pracovat pod tlakem a určovat si priority
● pracovní smlouva na plný úvazek
● zázemí stabilní a dynamické společnosti
● zaškolení na pozici
● příspěvek na stravné za každý odpracovaný den 180 Kč
● Multisport karta, kafeterie
● příspěvek na penzijní připojištění
● 25 dnů dovolené
● motivující mzdové ohodnocení - až 39.000,-Kč
● nástup možný ihned
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?