- Plný úvazek

Grafton Recruitment s.r.o.
HR TEAM MEMBER, 20 000 - 40 000 Kč
Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.
Společnost Grafton Recruitment s.r.o. hledá pracovníky i na další pozice:
Zobrazit nabídky firmyO nás

Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.
Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.
Láká Vás oblast Lidských zdrojů a máte již podobné pracovní zkušenosti, které byste chtěli zúročit? Zajímá Vás i rozvíjení obchodních vztahů s klienty a obchod? Chcete se zdokonalit v oblasti náboru zaměstnanců, ale třeba i v administrativě související s pracovním poměrem? Pak pojďte využít příležitosti a přihlaste se do výběrového řízení na pozici HR TEAM MEMBER
Jsme jedničkou na trhu poskytovatelů personálních služeb s dvacetiletou tradicí a naše práce nás baví. Umíme hodně pracovat a naše práce nám umožňuje neustálý profesní rozvoj, ale rádi spolu i zajdeme po práci na skleničku.
Naše práce zahrnuje:
- rozvíjení obchodních vztahů s klienty
- komunikaci s klíčovými klienty pobočky a spolupráci na bázi dlouhodobého partnerství
- aktivní oslovování nových klientů
- odpovědnost za celkový proces náboru zaměstnanců (od inzerce volných pozic, přes selekci životopisů, až k vedení pohovorů a prezentaci kandidátů našim klientům)
- zpracovávání pracovních smluv a administrativní agendy související s pracovním poměrem zaměstnanců
- poskytování poradenství v pracovně právní oblasti a mzdové / daňové problematice a to směrem k našim klientům, kandidátům a zaměstnancům
Nástup: podle vzájemné dohody
Pracoviště: Praha 1
Mzda: 20 – 40 000 Kč, na výši své mzdy budete mít největší vliv Vy a strop u nás nenajdete
POŽADAVKY:
Od svých budoucích kolegů očekáváme následující:
- zájem o oblast HR a relevantní pracovní zkušenost (HR nebo obchodní sféra)
- pokročilou znalost angličtiny, protože jednáme často s cizinci
- samostatnost v práci a rozhodování, ale zároveň týmovost – pro úspěch v naší práci je klíčové obojí
- obchodní nadšení
- velmi dobré komunikační a vyjednávací schopnosti
- multitasking, protože někdy musíme dělat deset věcí najednou
- otevřenost, proaktivitu a schopnost pracovat v dynamickém, rychle se měnícím prostředí
BENEFITY:
A co na oplátku nabízíme my?
- stravenky, flexipassy, multisport kartu
- jazykové kurzy
- stravenky
- sick days
- pravidelná školení a kontinuální vzdělávání v komplexní HR problematice
- kancelář v centru Prahy
- příjemný a přátelský tým
- atraktivní finanční ohodnocení a další benefity