HR CONSULTANT, 20 000 - 40 000 Kč

Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.

Společnost Grafton Recruitment s.r.o. hledá pracovníky i na další pozice:

Zobrazit nabídky firmy
Nebo se podívejte na jiné zajímavé pracovní příležitosti ve vašem okolí:
Zobrazit všechny nabídky

O nás

Grafton Recruitment s.r.o.

Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.

Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.

Láká Vás oblast Lidských zdrojů a máte již podobné pracovní zkušenosti, které byste chtěli zúročit? Zajímá Vás i rozvíjení obchodních vztahů s klienty a obchod? Chcete se zdokonalit v oblasti náboru zaměstnanců, ale třeba i v administrativě související s pracovním poměrem? Pak pojďte využít příležitosti a přihlaste se do výběrového řízení na pozici HR CONSULTANT!

Jsme jedničkou na trhu poskytovatelů personálních služeb s dvacetiletou tradicí a naše práce nás baví. Umíme hodně pracovat a naše práce nám umožňuje neustálý profesní rozvoj, ale rádi spolu i zajdeme po práci na skleničku.

Naše práce zahrnuje:

  • rozvíjení obchodních vztahů s klienty
  • komunikaci s klíčovými klienty pobočky a spolupráci na bázi dlouhodobého partnerství
  • aktivní oslovování nových klientů
  • odpovědnost za celkový proces náboru zaměstnanců (od inzerce volných pozic, přes selekci životopisů, až k vedení pohovorů a prezentaci kandidátů našim klientům)
  • zpracovávání pracovních smluv a administrativní agendy související s pracovním poměrem zaměstnanců
  • poskytování poradenství v pracovně právní oblasti a mzdové / daňové problematice a to směrem k našim klientům, kandidátům a zaměstnancům

Nástup: podle vzájemné dohody
Pracoviště: Praha 1
Mzda: 20 – 40 000 Kč, na výši své mzdy budete mít největší vliv Vy a strop u nás nenajdete

POŽADAVKY:
Od svých budoucích kolegů očekáváme následující:

  • zájem o oblast HR a relevantní pracovní zkušenost (HR nebo obchodní sféra)
  • pokročilou znalost angličtiny, protože jednáme často s cizinci
  • samostatnost v práci a rozhodování, ale zároveň týmovost – pro úspěch v naší práci je klíčové obojí
  • obchodní nadšení
  • velmi dobré komunikační a vyjednávací schopnosti
  • multitasking, protože někdy musíme dělat deset věcí najednou
  • otevřenost, proaktivitu a schopnost pracovat v dynamickém, rychle se měnícím prostředí

BENEFITY:
A co na oplátku nabízíme my?

  • stravenky, flexipassy, multisport kartu
  • jazykové kurzy
  • stravenky
  • sick days
  • pravidelná školení a kontinuální vzdělávání v komplexní HR problematice
  • kancelář v centru Prahy
  • příjemný a přátelský tým
  • atraktivní finanční ohodnocení a další benefity

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

ORLEN Ochrona Sp. z o. o., organizační složka v České republice | ORLEN Ochrona Sp. z o. o.,… | Praha Praha
  • 31 200 – 35 500 Kč
  • Plný úvazek
včerejší
Flex Databases s.r.o. | Flex Databases s.r.o. | Praha Praha
  • 50 000 – 70 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 14. listopadu
Ekonomický servis Peterovi s.r.o. | Ekonomický servis Peterovi s… | Praha Praha
  • 38 000 – 55 000 Kč
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek
  • Vhodné také pro zdravotně postižené
Zveřejněno: 12. listopadu
ASTREMA, spol. s r.o. | ASTREMA, spol. s r.o. | Otrokovice Otrokovice
  • 70 Kč / hod
  • Zkrácený úvazek
Zveřejněno: 28. března
OKAY s.r.o. | OKAY s.r.o. | Ostrava Ostrava
  • od 17 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 28. března

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
JISTU recruitment s.r.o., ORLEN Ochrona Sp. z o. o., organizační složka v České republice, Středočeská centrála cestovního ruchu, příspěvková organizace, 4Person v.o.s., Neztrácej čas s.r.o., Grafton Recruitment s.r.o., Kaufland Česká republika v.o.s., CentralWork s.r.o., AGENTURA PLUS, spol. s r.o., Coweo Technologies s.r.o., Crocogarden z.s., Lidl Česká republika s.r.o., Flex Databases s.r.o., Rex Concepts BK Czech s.r.o., Crocodille ČR, spol. s r.o., S.B.S. SECURITY s.r.o., HOFMANN WIZARD s.r.o., Ekonomický servis Peterovi s.r.o.

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Back office pracovník / pracovnice, Fakturant / Fakturantka, Office manager, Recepční, Specialista / specialistka plánování, Technickoadministrativní pracovník / pracovnice, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Daňový specialista / specialistka, Účetní, HR manager, Account Manager / Key Account Manager, Obchodník / Obchodnice, Prodavač / Prodavačka, HR specialista / specialistka, Personalista / Personalistka, Náborář / Náborářka, Manažer / manažerka kvality, Projektový / projektová manažerka, Provozní manažer / manažerka, IT manažer / manažerka, Animátor / Animátorka, Školní zaměstnanec / zaměstnankyně, Pracovník / pracovnice bezpečnostní služby, Pracovník / pracovnice ostrahy, Vrátný / Vrátná, Referent / Referentka, Specialista / specialistka státní správy, Manažer / manažerka prodeje, Obchodní zástupce / zástupkyně, Mzdový / mzdová účetní

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Praha, Staré Město, Praha, Strašnice, Praha, Břevnov, Praha, Vokovice, Praha, Vinohrady, Praha, Libuš, Praha, Stodůlky, Praha, Hloubětín, Praha, Nové Město, Praha, Smíchov, Praha

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

inzerce zájem zkušenost
Ohodnoť práci a získej kredit na PlayStation Store

VYHRAJ 1 000 Kč!

Ohodnoť práci a získej kredit na PlayStation Store

CHCI VYHRÁT