- Plný úvazek
Pro našeho klienta, společnost, která je evropskou jedničkou mezi neziskovými lékařskými organizacemi zabývající se onkologickou problematikou, hledáme vhodného kandidáta/kandidátku na pozici Administrative Accountant/ Accountant / Controller.
Náplň práce:
- Správa výkazů, výdajů a úhrad
- Kontrola faktur, účtů a identifikace nesrovnalostí
- Příprava plateb a jejich zadávání do internetového bankovnictví
- Zadávání finančních transakcí do interních databází
- Ověřování finančních výkazů, účetních knih a účtů včetně případných korekcí
- Zpracování faktur vydaných a vedení jejich evidence
- Kontrola cestovních výkazů
- Kontrola výkazů kreditních karet
- Zajištění hladkého a transparentního chodu účtů a efektivity všech transakcí
- Příprava přiznání k DPH, výkazy zisků a ztrát
- Pomoc při přípravě ročních rozpočtů
- Příprava a archivace podkladů pro mzdy
- Vedení pokladny
- Vedení a archivace finančních záznamů v digitální a papírové formě
- Asistence účetních uzávěrek a čtvrtletních / ročních auditů
- Správa databáze kontraktů a objednávek
Požadujeme:
- Bakalářský titul v oboru účetnictví, finance nebo příslušného oboru, případně účetní certifikát
- Min 3 roky pracovní zkušenosti v pozici Administrative Accountant, Accountant nebo Controller
- Znalost anglického jazyka na úrovni B2/C1 (podmínkou) a českého jazyka (výhodou)
- Znalost základních účetních postupů
- Základní znalosti finančních a daňových předpisů
- Schopnost vytvářet přesné finanční zprávy a zacházet s citlivými informacemi
- Dobré matematické dovednosti a schopnost odhalit numerické chyby
- Praktické zkušenosti s MS Excel a účetními softwary (Cresus výhodou)
- Vynikající smysl pro detail
- Schopnost pracovat v přísných časových omezeních, dodržovat termíny a vyhodnocovat priority
- Schopnost zvládat různý objem pracovní zátěže, který může kolísat
- Osobní a profesionální integritu a silnou pracovní etiku
- Zkušenost s prací v mezinárodní prostředí a ve virtuálních pracovních týmech
Nabízíme:
- Zázemí evropské neziskové organizace a práci v prostředí, které vám bude dávat smysl
- Mezinárodní prostředí, přátelský kolektiv a atmosféra
- Adekvátní finanční ohodnocení
- Flexibilitu a možnost práce z domova
- Stravenkový paušál
- Sickdays
- Příjemné pracoviště v historické budově v centru Prahy (Na Poříčí)
- Možnost částečného pracovního úvazku
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Benefity
- Práce z domova
- Sickdays
- Příspěvek na stravování