- 23 000 – 26 500 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince

Najít každému jeho vysněnou práci a firmám spokojené zaměstnance je smyslem toho, co děláme. Specializujeme se na agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, inhouse řešení a komplexní služby v oblasti HR řešení. Zakládáme si na férovém jednání a etickém přístupu. Záleží nám na tom, jak vypadá pracovní trh - snažíme se jít příkladem a svou činností pozitivně ovlivňovat jeho podobu. Ať už hledáte svou první práci nebo jste ostřílený profesionál, u nás najde uplatnění každý.
Našim klientem je mezinárodní společnost působící v oblasti stavebnictví. Je významným výrobcem a dodavatelem tepelně izolačních materiálů, polyetylenových i balících fólií, výrobků z betonu a mnoho dalšího.
Nyní hledá do svého týmu zástupce vedoucího výroby. Orientujete se v problematice PO a BOZP? Máte zkušenosti z výroby a komunikace s lidmi i dodavateli Vám není cizí? Pak se neváhejte přihlásit.
spolupráce na certifikaci ISO, OCS
spolupráce na PO + BOZP
kontroly ve výrobě (pořádek, čistota, PO + BOZP, hlídání kontroly kvality podle ISO....)
pravidelná kontrola výrobních zařízení, jejich stavu, požadavky na údržbu a vylepšení
komunikace s dodavateli
zajištění oprav s dodavateli
zodpovědnost za vedení všech formulářů a provozních deníků souvisejících s výrobou
operativa při obsazování směn
5 týdnů dovolené
stabilní prostředí mezinárodní firmy
firemní benefity
kurzy a školení
kurz AJ
závodní stravování
přátelské pracovní prostředí
min. SŠ vzdělání, nejlépe technického směru
AJ na úrovni min. B1 (lze se doučit na jazykových kurzech od firmy)
znalost MS Office
zkušenosti z výroby
základní orientace v problematice PO a BOZP , ISO
organizační schopnosti
schopnost jednání s lidmi
schopnost jednání s dodavateli
Pokud Vás tato nabídka práce zaujala, reagujte prosím na tento inzerát. Jakmile dostaneme Vaši odpověď, budeme Vás kontaktovat a informovat o dalším průběhu.
Máte doplňující otázky? Neváhejte nás kontaktovat.
Přejeme Vám hodně úspěchů ve výběrovém řízení a těšíme se na další spolupráci.
Pokud si chcete prohlédnout kompletní nabídku otevřených pozic, navštivte www.randstad.cz.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?