- 22 000 – 33 800 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince
Naše olomoucká strojírenská společnost právě hledá pracovníka do jednosměnného provozu pro elektroúdržbu obráběcích a zdvihacích zařízení. Zašlete životopis a přijďte se k nám podívat. Rádi se s Vámi setkáme a ukážeme Vám naši výrobu!
* údržbářské práce na obráběcích a zdvihacích zařízení
* identifikace závad na zařízeních a při větší poruše předání na příslušný externí servis
* spolupráce s ostatními údržbáři na elektro i jiných opravách v celém objektu
* Vzdělání ideálně elektrotechnického směru
* min. Vyhláška 50 §5 (NV 194/2022 §5)
* znalost výkresové dokumentace / elektroschémat
* práce pouze na ranní směnu (PO - PÁ)
* zkrácená pracovní doba pro všechny jakožto firemní benefit (místo 40 hod./týdně - 37,5 hod./týdně)
* příspěvek na penzijní připojištění a závodní stravování
* dovolená nad zákonný rámec, zvýhodněné produkty hlavní banky společnosti a další
Další informace:
Zaujala Vás tato pracovní nabídka? Neváhejte a zašlete svůj profesní životopis ve formátu MS WORD (ideálně .docx). Pokud jste již u nás absolvoval/a pohovor, můžete kontaktovat přímo svého konzultanta.
Tato pozice je vhodná pro: Elektroúdržbáře, Elektromontéry, Elektrotechniky, Elektrikáře, Údržbáře elektro, Správce majetku a další
Uchazeče, kteří postoupí do užšího kola, budeme kontaktovat obratem. Ostatní uchazeče budeme kontaktovat v případě, že pro ně nalezneme jinou vhodnou pracovní nabídku.
Jobs Contact Personal, s.r.o. se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ:17181879 (dále jen Jobs Contact) bude Vaše osobní údaje (životopis, případně další materiály) zpracovávat v souladu se Zákonem o ochraně osobních údajů 110/2019 Sb. a v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679, a to výhradně za účelem prezentace potenciálním zaměstnavatelům a zprostředkování zaměstnání. Jobs Contact je pracovní agentura s platným povolením Generálního ředitelství Úřadu práce ČR a osobní údaje může v souladu s účelem poskytnout třetím stranám.
Tým Jobs Contact se těší na spolupráci s Vámi!

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.