- Plný úvazek

Advantage Consulting, s.r.o.
SPECIALISTA ZÁKAZNICKÉHO SERVISU S AJ (30-35.000 Kč)
Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.
Společnost Advantage Consulting, s.r.o. hledá pracovníky i na další pozice:
Zobrazit nabídky firmyO nás

Již od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Jsme ryze českou personální agenturou, která buduje svoji značku na dlouhodobých vztazích se zákazníky. Zakládá si na partnerském přístupu založeném na oboustranné důvěře, na vysoké úrovni poskytovaných služeb a individuálním přístupu.
Hledáte zajímavou pozici v administrativě a zákaznickém servisu? Chcete denně komunikovat v angličtině? Baví Vás organizovat a zajišťovat věci v čas a v termínu? Pojďte s námi vykročit k lepším zítřkům.
SPECIALISTA ZÁKAZNICKÉHO SERVISU S AJ (30–35.000 Kč)
Pracovní náplň:
- Odpovědnost za dodržování termínů
- Běžná administrativa a komunikace s klienty
- Plánování jednotlivých dodávek
- Koordinace projektů
- Úzká spolupráce s kolegy
Požadujeme:
- Anglický jazyk na komunikativní úrovní
- Min. středoškolské vzdělání
- Znalost MS Office – Excel, Outlook
- Zkušenosti na obdobné pozici výhodou
- Komunikativnost, týmovost a spolehlivost
Nabízíme:
- Příjemné pracovní prostředí ve stabilní společnosti
- 25 dnů dovolené
- další osobní vzdělávání
- Finanční příspěvek na stravování
- intenzivní použití cizího jazyka
- příspěvky na sportování
- Nástup možný IHNED
- Místo výkonu práce: Hradec Králové