- Plný úvazek

Jsme dynamická zavedená výrobní společnost na trhu polygrafie. Jsme členem skupiny Euronova Group. Snadná dopravní dostupnost v rozšířeném centru Prahy. Práce v profesionálním kolektivu. Práce na pozici DTP operátor/ka předtiskové přípravy.
Předesíláme, že nejde o kreativní pozici, ale o rutinní přípravu dat k zakázkám do tisku.
dtp kontrola a příprava tiskových dat, sazba, zlom, vyřazování tiskových archů. Datová příprava zakázek na jednotlivé technologie. To je minimálně 80% náplň práce.
Dále vytváření marketingových materiálů(letáky, propagační tiskoviny, plakáty, božury) a další POS materiály. Drobné DTP práce ale jen v malé míře.
Požadujeme rutinní znalost Adobe CC. Illustrator, Photoshop, Indesign, Acrobat(PitStop)
Očekáváme od Vás dobrou a pružnou komunikaci s kolegy na firmě a samozřejmostí je i komunikace s grafiky klientů.
Výhodou nikoliv podmínkou je znalost After Effect a práce na platformě MaC.
Velkou výhodou uchazeče je znalost problematiky předtiskové přípravy na digitální technologie. Za výhodu nikoliv podmínku považujeme i zkušenost s digitálním tiskem, dokončovacími pracemi v digitální výrobě nebo znalost s přípravou nat na polepy dopravních prostředků.
Prosíme o zaslání CV. Vybrané uchazeče pozveme na osobní pohovor. V dalším kole pohovoru potom bude uchazeč pozván na zkoušku dovedností.
Nabízíme práci v zavedené společnosti, která disponuje moderními technologiemi v oblasti digitální výroby. Práce v profesionálním kolektivu. Snadná dopravní dostupnost. Platový růst.
Práce na na homeoffice není možná a po zaškolení možnost práce ve dvousměnném provozu.
Nástup možný ihned nebo dle dohody.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?