- 30 000 – 37 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Pracovní pozice vhodná pro osoby zdravotně znevýhodněné.
Pracovní poměr: doba určitá.
Náplň práce: příprava tiskových forem pro výrobní zakázky, komunikace s technology a grafiky,
příjem tiskových dat (PDF soubor), a jejich kontroola dle výrobní dokumentace, archová montáž SW Heidelberg- tvorba šablony tisku a umístění tiskových dat podle výrobní dokumentace, výroba tiskových forem na osvitové jednotce, kontrola tiskových forem, obsluha digitální tiskárny.
Požadujeme: flexibilitu a ochotu pracovat v 1 – 2směnném provozu; zkušenost s prací na PC, uživatelskou znalost MS Office, znalost archové montáže a grafických programů výhodou, spolehlivost a preciznost odvedené práce.
Zaměstnanecké výhody: zvýhodněné závodní stravování, dovolená navíc, příspěvek na penzijní připojištění, příplatek za odpolední směnu, věrnostní prémie při pracovním výročÍ.
V případě zájmu kontaktujte zaměstnavatele e-mailem či telefonicky (po – pá , 8 – 14 hod.).

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.