- 38 000 – 45 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Společnost COGEBI, a.s. je světovým lídrem ve výrobě slídových izolačních materiálů.
Rozšiřujeme tým v oddělení Kvality v Táboře.
Chcete se podílet na zajímavých projektech s odborníky na slídu?
V oddělení Kvality již praxi máte? Anglicky nebo německy se domluvíte?
A certifikační audity ISO Vám již také nejsou neznámou?
Hledáme pracovníka na pozici - Specialista/ka systémů kvality.
Vyřizujete e-mailovou komunikaci se zákazníky i dodavateli v oblasti kvality.
Identifikujete příležitosti a implementujete trvalé zlepšování kontroly kvality v organizaci.
Komunikujete se všemi zaměstnanci napříč celou společností včetně kolegů v Belgii.
Podílíte se na projektech ve spolupráci s R&D odd.
Řešíte a řídíte reklamace u zákazníka či dodavatele a spravujete databáze reklamací.
Spolupracujete při certifikačních auditech ISO a externích auditech.
Koordinujete interní audity a řízení neshod, dohled nad implementací nápravných a zmírňujících opatření.
Definujete pravidla pro vstupní, mezioperační a výstupní kontroly.
Účastníte se porad vedení, reportujete, prezentujete.
A další.. nuda u nás není
zázemí ve stabilní nadnárodní společnosti s dlouholetou tradicí
možnost uplatnění vlastních nápadů při rozvoji společnosti
motivující finanční ohodnocení = vč. motivačních složek mzdy v závislosti na dosažených výsledcích
balíček zaměstnaneckých benefitů v oblasti kultury, rekreace, zdraví a sportu
závodní stravování s příspěvkem zaměstnavatele
příspěvek na penzijní připojištění
jednosměnný pracovní režim
mobilní telefon, notebook
podpora v jazykovém vzdělávání
rozvojové aktivity, tréninky, školení, pomůžeme vám osobnostně a profesně růst
příjemný pracovní kolektiv
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?