- 40 000 – 45 000 Kč
- Plný úvazek
Společnost COGEBI, a.s. je světovým lídrem ve výrobě slídových izolačních materiálů.
Rozšiřujeme tým v oddělení Kvality v Táboře.
Chcete se podílet na zajímavých projektech s odborníky na slídu?
V oddělení Kvality již praxi máte? Anglicky nebo německy se domluvíte?
A certifikační audity ISO Vám již také nejsou neznámou?
Hledáme pracovníka na pozici - Specialista/ka systémů kvality.
Vyřizujete e-mailovou komunikaci se zákazníky i dodavateli v oblasti kvality.
Identifikujete příležitosti a implementujete trvalé zlepšování kontroly kvality v organizaci.
Komunikujete se všemi zaměstnanci napříč celou společností včetně kolegů v Belgii.
Podílíte se na projektech ve spolupráci s R&D odd.
Řešíte a řídíte reklamace u zákazníka či dodavatele a spravujete databáze reklamací.
Spolupracujete při certifikačních auditech ISO a externích auditech.
Koordinujete interní audity a řízení neshod, dohled nad implementací nápravných a zmírňujících opatření.
Definujete pravidla pro vstupní, mezioperační a výstupní kontroly.
Účastníte se porad vedení, reportujete, prezentujete.
A další.. nuda u nás není
zázemí ve stabilní nadnárodní společnosti s dlouholetou tradicí
možnost uplatnění vlastních nápadů při rozvoji společnosti
motivující finanční ohodnocení = vč. motivačních složek mzdy v závislosti na dosažených výsledcích
balíček zaměstnaneckých benefitů v oblasti kultury, rekreace, zdraví a sportu
závodní stravování s příspěvkem zaměstnavatele
příspěvek na penzijní připojištění
jednosměnný pracovní režim
mobilní telefon, notebook
podpora v jazykovém vzdělávání
rozvojové aktivity, tréninky, školení, pomůžeme vám osobnostně a profesně růst
příjemný pracovní kolektiv

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.