- Olomouc
- Möbelix
Bohužel, tato nabídka již není aktuální.
Našli jsme pro vás ale jiné možnosti:
O nás
Jsme stabilní společnost s 30ti letou tradicí na trhu. Provádíme komplexní stavební a elektromontážní práce v oboru pozemního stavitelství. Naší specializací jsou především stavební rekonstrukce bytových a nebytových objektů, ale provádíme i novostavby. Specializujeme se jak na soukromé, tak především veřejné zakázky.
Vaše náplň práce:
- technická a ekonomická příprava staveb, vyhodnocení schopnosti firmy k provedení zakázky (z hlediska kvalifikačních a technických požadavků zakázky),
- příprava a kontrola výkazu výměr, tvorba rozpočtu během všech fází projektů, kalkulace změn během výstavby na základě údajů od stavbyvedoucích,
- fyzické prohlídky předmětu (objektů) cenové nabídky,
- tvorba cenových nabídek v daném termínu dle projektové dokumentace a rozpočtů, dle prohlídky stavby,
- kontrola návrhu technického řešení zakázek,
- zpracování odhadu investičních nákladů zakázek,
- konzultace cenových nabídek s vedením společnosti před jejich podáním,
- spolupráce s kolegy při elektronickém podání cenové nabídky, popřípadě fyzické nebo elektronické podání CN,
- případná účast na otvírání cenových nabídek,
- evidence cenových nabídek a zpětná kontrola CN, zjišťování výsledku CN, vyhodnocování jejich úspěšnosti a umístění vůči konkurenci,
- poptávky služeb a materiálu u dodavatelů, vyhledávání subdodavatelů pro zakázky, analýza nabídek, vyhodnocení nabídek z technického a ekonomického hlediska, předkládání dodavatelských nabídek vedení společnosti ke schválení a k objednání,
- účtování zakázek (zpracování podkladů pro fakturaci, prostavěností, výkaz výměr),
- dle znalostí programu AutoCad drobné zkreslování skutečných stavů provedených prací do výkresové dokumentace, případně dle znalostí tvorba stavebních výkresů,
- administrativní a drobné práce dle požadavků vedení společností (objednávky servisu aut a přezutí pneumatik, apod.),
- kontrola technického vybavení společnosti – kompletnost, správa revizí vybavení a technických kontrol, dohled nad jeho čistotou, popřípadě výdej a evidence materiálu ze skladu, nářadí a technického vybavení,
- spolupráce s kolegy při evidenci materiálu,
- měsíční odečty energií nájemníka budovy a jejich evidence,
- komunikace se zákazníky, vyřizování dotazů zákazníků (telefonických a emailových).
Co od Vás očekáváme:
- Minimálně středoškolské vzdělání s maturitou stavebního směru, výhodou elektrotechnické znalosti,
- Praxi alespoň 2 roky na obdobné pozici,
- požadujeme znalost stavebních materiálů a znalost práce na PC – MS Office uživatelsky (WORD, EXCEL, OUTLOOK),
- Znalost rozpočtového programu KROS,
- Výhodou znalost programu AutoCAD, případně umožníme získání či rozšíření znalosti,
- Schopnost číst projektovou dokumentaci,
- Dále požadujeme Vaši odpovědnost k práci a ochotu učit se novým věcem,
- Práci přesčas dle potřeby,
- Řidičský průkaz alespoň skupiny B.
Co Vám můžeme nabídnout:
- Pracovní smlouvu na hlavní pracovní poměr, plný úvazek, možnost práce i na ŽL,
- Zajímavou práci díky rozmanitosti zakázek,
- Nástupní plat 37.000,-/měsíc Kč + výkonnostní osobní prémie 6.000,-, náborový příspěvek 30.000,-
- Jistotu a zázemí ve stabilní ryze české společnosti s dlouholetou tradicí,
- Pravidelná školení, zvyšování kvalifikace (možnost studia),
- Benefity – stravenky, firemní telefon, dovolená 1 týden navíc, příspěvek na dopravu až 5.000,-/měsíc, firemní zboží/služby za zvýhodněné ceny, možnost občasné práce z domova, kafetérie, vzdělávací kurzy.
Benefity
- Práce z domova
- Dovolená navíc
- Finanční bonusy / prémie
- Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
- Kafetérie
- Slevy na firemní zboží
- Zálohy ze mzdy
- Příspěvek na stravování
- Příspěvek na dopravu
- Přátelské prostředí