Specialista logistiky | Zajímavé mzdové ohodnocení

Ostrava

Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.

Společnost ManpowerGroup s.r.o. hledá pracovníky i na další pozice:

Zobrazit nabídky firmy
Nebo se podívejte na jiné zajímavé pracovní příležitosti ve vašem okolí:
Zobrazit všechny nabídky
Jazykové znalosti
Anglický jazyk (Velmi pokročilý C1)

O nás

ManpowerGroup s.r.o.

Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.

Pro našeho významného klienta, stabilní a respektovanou společnost s mezinárodní působností, hledáme zkušeného a samostatného kandidáta na pozici Referent logistiky. Hledáme týmového hráče, který má již předchozí zkušenosti v oblasti logistiky v automobilovém průmyslu a zároveň se bez problémů dorozumí anglicky – slovem i písmem. Čeká vás pestrá a zodpovědná práce v dynamickém prostředí.

Popis pozice:

  • Aktivní komunikace s klíčovými zákazníky a dodavateli s cílem zajištění plynulého toku informací a materiálu.
  • Koordinace procesu řešení zákaznických reklamací včetně jejich evidence a vyhodnocování.
  • Zpracování zákaznických plánů a výhledů, průběžné sledování stavu dodávek a dostupnosti dílů.
  • Analýza a optimalizace skladových zásob v souladu s firemními cíli a požadavky na cash flow.
  • Organizace a vyhodnocování inventur skladu, včetně identifikace a analýzy případných odchylek.
  • Správa a pravidelná aktualizace kmenových dat v systému SAP.
  • Zajišťování přepravních kapacit a koordinace přeprav se smluvními dopravci.
  • Příprava pravidelných statistik a analytických podkladů pro měsíční uzávěrky, sledování klíčových logistických metrik.
  • Spolupráce na tvorbě výrobních plánů, monitorování a vyhodnocování odchylek v množství, kvalitě a termínech dodání.
  • Realizace nákupních činností souvisejících s přímým i nepřímým materiálem a službami v rámci potřeb společnosti

Profil kandidáta:

  • Prokazatelné zkušenosti z obdobné pozice v oblasti logistiky, ideálně v prostředí automobilového průmyslu; minimálně 2 roky praxe.
  • Aktivní znalost anglického jazyka, umožňující každodenní profesionální komunikaci.
  • Ukončené středoškolské nebo vysokoškolské vzdělání technického či ekonomického směru.
  • Pokročilá uživatelská znalost nástrojů MS Office, především Excel.
  • Dobrá orientace a samostatná práce v systému SAP – ideálně na pokročilé úrovni.
  • Analytické schopnosti, pečlivost a schopnost samostatného rozhodování.
  • Proaktivní, spolehlivý a flexibilní přístup k plnění úkolů.
  • Vysoká míra odpovědnosti vůči zákazníkům a závazkům vůči týmu.
  • Vnitřní motivace, chuť učit se novým věcem a schopnost konstruktivně řešit výzvy s pozitivním přístupem.
  • Řp. sk. B
  • Znalost německého jazyka výhodou.

Nabízíme:

  • Odpovídající finanční ohodnocení reflektující Vaše zkušenosti a přínos pro společnost.
  • Stabilní zaměstnání na hlavní pracovní poměr s týdenní pracovní dobou 37,5 hodiny.
  • Flexibilní pracovní dobu s pevnou částí (pondělí–čtvrtek 9:00–14:00, pátek 8:30–13:00).
  • Možnost prodloužení pracovního poměru na dobu neurčitou po úspěšném zapracování.
  • Roční výkonnostní bonus až do výše 15 % z roční mzdy.
  • 25 dní dovolené a 4 dny zdravotního volna (sick days) ročně.
  • Příspěvek na penzijní připojištění.
  • Po dohodě možnost částečné práce z domova (Home Office).
  • Firemní notebook pro efektivní práci.
  • Široké spektrum benefitů v rámci systému Edenred – příspěvek na volnočasové aktivity až 12 000 Kč ročně.
  • Stravenkový paušál ve výši 120 Kč za pracovní den.
  • Vánoční dárkové balíčky, příspěvek na očkování, teambuildingové aktivity a další zaměstnanecké výhody.

NABÍRÁME MUŽE I ŽENY

Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.

Benefity

  • Dovolená navíc
  • Sickdays
  • Finanční bonusy a prémie
  • Pružná pracovní doba
  • Kafetérie
  • Příspěvek na spoření a pojištění

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

Správa železnic, státní organizace | Správa železnic, státní… | Ostrava Ostrava
  • Plný úvazek
dnešní
Správa železnic, státní organizace | Správa železnic, státní… | Ostrava Ostrava
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 29. listopadu
JOBSTART s.r.o. | JOBSTART s.r.o. | Ostrava Ostrava
  • 30 000 – 40 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 26. listopadu
KYTULAVA, s.r.o. | KYTULAVA, s.r.o. | Ostrava Ostrava
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
  • Vhodné také pro seniory
Zveřejněno: 26. listopadu
MENZL, s.r.o. | MENZL, s.r.o. | Krč, Praha Krč, Praha
  • 35 000 – 40 000 Kč
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek
  • Vhodné také pro zdravotně postižené
Zveřejněno: 26. června

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Jak napsat životopis s pomocí ChatGPT, který zaujme personalistu

Jak napsat životopis s pomocí ChatGPT, který zaujme personalistu

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

analýza auto automobil na dobu neurčitou měsíční zkušenost
Ohodnoť práci a vyhraj Netflix nebo Videokurz zdarma!

Vánoční akce!

Ohodnoť práci a vyhraj Netflix nebo Videokurz zdarma!

CHCI VYHRÁT