- Plný úvazek

Naše dlouholetá tradice je základem pro vytvoření špičkové firmy světové působnosti ve vývoji, výrobě a prodeji školních a kancelářských potřeb i podobných prostředků pro průmyslové využití.
Psaní, kreslení, malování, značení a zvýrazňování našimi výrobky nabízí zákazníkům efektivní a kvalitní způsob dorozumění mezi lidmi a napomáhá zaznamenat současnost pro budoucí generace.
Pro naše obchodní partnery jsme zárukou kvality produktů, pružného servisu, atraktivního moderního designu, zdravotní nezávadnosti a vysoké technické a technologické úrovně.
zajišťování dopravy materiálů pro výrobu popisovačů na montážních, balících a
potiskovacích automatech
odvážení hotových výrobků do skladu
Nástup možný ihned nebo dle domluvy
Přihlášky lze posílat:
Jaroslava Komínová
Vedoucí personálního odboru
tel. zobrazit tel. číslo
práce na hlavní pracovní poměr – plný úvazek, 37,5 hodin týdně
pracovní doba: třísměnný provoz, od 6:00 hod., 14:00 hod, 22:00 hod.
pracovní smlouva na dobu určitou se zkušební dobou 3 měsíce, po zaučení a
následném zhodnocení – doba neurčitá
vzdělání: střední odborné učiliště/SŠ
řidičský průkaz skupiny T – výhodou, podmínkou ŘP skupina B
spolehlivost, samostatnost, flexibilita a výkonnost
trestní bezúhonnost
nástupní mzda od 23 000 Kč měsíčně (včetně příplatků)
první navýšení mzdy nastává po uplynutí zkušební doby
každoroční navyšování mzdy
pololetní a roční odměny (13. a 14. plat)
5 týdnů dovolené, možnost rekreačního zařízení
stravování ve vlastní jídelně s dotovanou cenou jídel
finanční odměnu při pracovních a osobních výročích
přítomnostní prémie
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?