- 29 900 – 33 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro cizince

Najít každému jeho vysněnou práci a firmám spokojené zaměstnance je smyslem toho, co děláme. Specializujeme se na agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, inhouse řešení a komplexní služby v oblasti HR řešení. Zakládáme si na férovém jednání a etickém přístupu. Záleží nám na tom, jak vypadá pracovní trh - snažíme se jít příkladem a svou činností pozitivně ovlivňovat jeho podobu. Ať už hledáte svou první práci nebo jste ostřílený profesionál, u nás najde uplatnění každý.
Hledáme zodpovědné a zkušené kandidáty/ky na pozici Quality clerk (kontrolor/ka kvality) do firmy s dvousměnným provozem, se zajímavým mzdovým ohodnocením až 34.000 Kč/měs.
Pracovní náplň :
- kontrola vyrobených kusů
- komunikace se zákazníkem
- čtení ve specifikaci
Co vám nabídneme:
- 162,25,-/hod
- přítomnostní bonus 18,45,-/hod
- stravenkový paušál 49,50 Kč/den
- poziční bonus 2.500Kč/měs.
- 5 týdnů dovolené
- zdravotní volno 3 dny
- po ZD výkonnostní bonus až 14,-/hod
- možnost kariérního růstu
Co od vás očekáváme:
- aktivní přístup k práci
- odpovědnost, schopnost pracovat v týmu
- pečlivost, spolehlivost
- matematické znalosti a myšlení
- znalost práce na PC (Microsoft Office- Word, Excel) - nutností
- základní znalost anglického jazyka (e-mailová komunikace se zákazníkem)
Jak se přihlásit:
Pokud Vás tato nabídka práce zaujala, reagujte prosím na tento inzerát. Jakmile dostaneme Vaši odpověď, budeme Vás kontaktovat a informovat o dalším průběhu.
Máte doplňující otázky? Neváhejte nás kontaktovat.
Přejeme Vám hodně úspěchů ve výběrovém řízení a těšíme se na další spolupráci.
Pokud si chcete prohlédnout kompletní nabídku otevřených pozic, navštivte www.randstad.cz.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.