- 50 000 – 100 000 Kč
- Plný úvazek

Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
Jsme společnost ManpowerGroup, jednička na českém i světovém trhu v poskytování personálních služeb. V současné chvíli jsme i 15.největším zaměstnavatelem v ČR. Naše společnost zahrnuje několik specializovaných divizí. Divize Experis se zaměřuje výhradně na poskytování služeb v oblasti IT.A právě do týmu Experis hledáme nyní specialisty v oblasti IT a IT Recruitmentu. Nevadí, že nemáte letité zkušenosti, naše skvělé Team Leaderkyně Jíťa (pro Prahu) a Anička (v Brně) Vás naučí vše potřebné. Nad sebou holky mají ještě zkušené Branch Managery, takže tým Vám má rozhodně co předat (jak po stránce znalostí, tak i svým pevným zázemím a stabilitou). A vsadím se s Vámi, že za půl roku budete ostříleným IT Recruiterem! ?
Na této pozici očekáváme motivovaného člověka, který nemusí mít letité zkušenosti v IT recruitmentu (ale pokud je máte, samozřejmě se zlobit nebudeme :-) ). Do našeho světa budete řádně zaučen/á.
Hledáme někoho, kdo je komunikativní, flexibilní, proaktivní a obchodně smýšlející. Nebojí se přijít s vlastním nápadem, který chce prosadit a nechybí mu přirozená schopnost jak navazovat dlouhodobé kontakty, které umí udržovat. Nutností je také pokročilá znalost anglického jazyka (min. úroveň B2) - budete ji využívat při pohovorech s kandidáty i při komunikaci s našimi klienty
Dále byste měl/a mít:
V případě vašeho zájmu o pozici prosím o zaslání aktuálního životopisu s fotografií a stručného průvodního dopisu, proč zrovna Vy jste pro nás vhodným kandidátem.V případě, že se v očekáváních sladíme, se vám ráda ozvu a domluvíme se na osobní/virtuální schůzce.
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.