- Rychnov nad Kněžnou
- LKQ CZ s.r.o.
Bohužel, tato nabídka již není aktuální.
Našli jsme pro vás ale jiné možnosti:
Co od Vás očekáváme:
Požadavky:SŠ/VŠ vzdělání technického směru (nejlépe strojního nebo elektro ), min. 3 roky praxe v nákupu podmínkou – v ideálním případě nákupu strojního zařízení nebo zařízení pro odd. investic, orientace v technické dokumentaci a technických specifikacích; uživatelská znalost MS Office, znalost SAP výhodou, znalost angličtiny na komunikativní úrovni slovem i písmem, řidičský průkaz sk.B, samostatnost, analytické myšlení, odpovědnost, ochota učit se novým věcem.
Hlavními úkoly jsou:
Zodpovědnost za proces výběru dodavatele a následného uzavření kontraktu s cílem zajistit optimální cenu a kvalitu v požadovaném termínu v rámci modernizace a rozšíření technického vybavení závodu, spolupodíl na výběru a schválení dodavatelů,
řešení reklamací a neshody týkající se smluvních podmínek kontraktů,
spolupráce s kolegy z ostatních oddělení výrobních závodů divize,
spolupráce s centrálním nákupem v zahraničí a s kolegy z ostatních závodů skupiny.
Nabídka:
Zajímavou a zodpovědnou práci v rámci mezinárodní společnosti, velkou možnost pro osobní realizaci a dalšího profesního růstu, řada firemních školení.
Motivující mzdové ohodnocení a pravidelné bonusy.
Možnost aktivního zapojení do firemních projektů.
Kvalitní zaškolení a přátelský kolektiv.
Zaměstnanecké výhody, např: 5 týdnů dovolené, příspěvky na stravování, penzijní pojištění s příspěvkem zaměstnavatele, životní pojištění hrazené zaměstnavatelem nadstandardní zdravotní péči a další výhody
Pracoviště: okr. Rychnov nad Kněžnou