Obchodní zástupce- stavební materiál (M/Ž)

Ústí nad Orlicí
45.000 – 55.000 Kč
Smluvní vztah
Minimální vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Délka prac. poměru
na dobu neurčitou
Vhodné také pro
Řidičské oprávnění
Skupina B

O nás

Společnost se specializuje na maloobchodní prodej stavebního materiálu, střechařského sortimentu, hutních materiálů a stavební techniky, a také na velkoobchodní prodej stavebního materiálu. Pokud máte vášeň pro obchod a stavebnictví a splňujete naše požadavky, rádi vás přivítáme v našem týmu. Buďte součástí našeho partnera, dynamické a rozvíjející se společnosti!

Náplň práce:

  • Péče o stávající zákazníky a rozvíjení obchodních vztahů s nimi, získávání nových zákazníků ve svěřeném regionu
  • Samostatné vedení obchodních jednání se zákazníky, realizačními firmami a stavebními firmami, řemeslníky
  • Vytváření nabídek a poskytování obchodní a technické podpory svým zákazníkům
  • Prioritou bude Váš spokojený zákazník, který se na Vás může obrátit pro radu a pomoc
  • Podpora realizačních firem na stavbách a vypracování nabídek pro jejich stavby aj.
  • Poskytnutí technického poradenství Vašim zákazníkům

Co od Vás očekáváme:

  • Obchodní praxi v oboru stavebnictví, nebo jsem zkušený obchodník
  • Zákazníka máte na prvním místě a dokážete se mu přizpůsobit nejen časově
  • Máte zkušenosti ideálně s prodejem ve stavebnictví nebio máte vystudováno v oboru stavebnictví
  • Jakýkoliv technický obor je výhodou - nebo vystudovanou stavební školu
  • Aktivní řidič sk. B
  • Umět vyhodnotit svoje výsledky následně předat vedení
  • PC - MS office

Co Vám můžeme nabídnout:

  • Samostatnou, zodpovědnou práci, která Vás bude bavit
  • Motivující finanční ohodnocení
  • HPP  na dobu neuučtou
  • Možnost rozvíjet svůj profesní a osobní potenciál, možnost dalšího vzdělávání
  • Inspirující a přátelský pracovní kolektiv, který Vám pomůže a poradí.
  • Počáteční zaškolení je samozřejmostí.
  • Kvalitní kávu a stravenkový paušál, aby se Vám u nás dobře pracovalo.
  • Penzijní připojištění.
  • Vitamínové balíčky.
  • Osobní automobil i k soukromým účelům, PC+ tel.
  • 25 dní dovolené/rok + indispoziční volno v rozpětí 1 – 5 dní/rok,  dle odpracovaných let - 30 dní dovolené po 5 letech 
  • Výhodněný mobilní tarif Vodafone pro zaměstnance i jejich blízké
  • Multisport karta
  • Pestrou práci, která Vás bude bavit.
  • Dostanete prostor pro seberealizaci a profesní i kariérní růst.
  • Rádi přivítáme Váš svěží náhled.

Benefity

  • Dovolená navíc
  • Sickdays
  • Finanční bonusy / prémie
  • Kariérní růst
  • Firemní akce
  • Pružná pracovní doba
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Služební auto
  • Vzdělávací kurzy
  • Kafetérie
  • Slevy na firemní zboží
  • Příspěvek na sport
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na spoření / pojištění
  • Příspěvek na mobilní tarif
  • Přátelské prostředí
  • Občerstvení na pracovišti
  • Parkoviště

Sídlo firmy

ADSESA Staff CONSULTING s.r.o.
Sanderova 1616/16
170 00 Praha

IČO: 17550921
Datová schránka: wh9yiky
Další informace:
GPS: 50.105764,14.459119,
S-JTSK: -739855.63 -1041365.96, RUIAN: 76313425

Poznámka: Tato adresa je sídlem společnosti a nemusí se shodovat s adresou, kam firma hledá nové pracovníky. Adresa pracovní nabídky je uvedena v inzerci - v poli Lokalita.

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.