- Plný úvazek
O nás
Společnost LogTech zastupuje v ČR a na Slovensku systémové integrátory dodávající automatizovaná řešení pro dopravu a třízení kusových položek. Typickými zákazníky jsou letiště, velká distribuční centra, firmy zabývající se expresní přepravou zásilek apod. V souvislosti s nárůstem počtu instalací hledáme do servisního týmu servisního technika(y) pro zabezpečení poprodejní servisní podpory instalovaných systémů. Dle odborných kompetencí/praxe můžeme obsadit pozici JUNIOR anebo SENIOR.
Náplň práce:
- zajištění preventivního plánovaného servisu jednotlivých zařízení instalovaných v ČR a na Slovensku, /případně také v jiných státech/
- koordinace servisní podpory třetích stran,
- zajištění korektivního servisu,
- související administrativa (výkazy, reporty, inventury náhradních dílů)
- v prvních několika měsících bude nový kolega mentorován senior kolegou
Co od Vás očekáváme:
- Minimálně středoškolské vzdělání technického směru, (například obor elektro, servis strojů a zařízení, elektromechanik, technik údržby apod.)
- Platná vyhláška 50, par. 6 výhodou, v případě potřeby podpoříme při získání potřebného certifikátu
- Znalost anglického jazyka /případně i němčiny/ - nutnost porozumět technickým manuálům +základní komunikativní úroveň, důležitá je schopnost domluvit se, nikoliv „školometská“ angličtina. (V případě potřeby podpoříme interním vzdělávacím programem se zaměřením na praktické využití angličtiny).
- Základní teoretická orientace v řídících systémech PLC, znalost problematiky motorů, jejich ovládání … - vítána
- Řidičský průkaz B
- Samostatnost, systematičnost, pečlivost
- Flexibilita (časová, místní)
- Výhodou zkušenost s podporou automatizovaných systémů, není ale podmínkou
Co Vám můžeme nabídnout:
- nástupní plat 45.000 Kč – 50.000 Kč (dle seniority kandidáta), prémie
- samostatnou práci, která není vázána na přítomnost v konkrétní kanceláři, přesto se spoustou interakcí s kolegy ze servisního oddělení.
- Osobní rozvojový plán (vzdělávání, osvojování dalších dovedností a zkušeností) s navázaným bonusovým programem s cílovou odměnou 1 ročního platu
- Administrativní část práce je možné vykonávat z home-office.
- profesionální podporu zahraničními kolegy (Holandsko, Německo …),
- práci na projektech pro rychle rostoucí zákazníky v oblasti logistiky,
- podporu při rozvoji jazykových dovedností (bude-li potřeba)
- podporu při rozvoji odborných dovedností (obnovování vyhlášky, specializovaná školení SIEMENS, SEW, apod.…)
- služební auto případně úhradu nákladů spojených s použitím vlastního auta po zkušební dobu
- mobilní telefon, mobilní internet
- ideální kandidát je z regionu Střední Čechy, další pozici máme otevřenou pro kandidáta z Moravy
Místo výkonu práce:
- primární lokalita: Střední čechy - Benešov
- převážně mimo kancelář (různá místa instalací u zákazníků – region Čechy 90%, 10% Morava + zahraničí dle potřeby)
- back-office podpora v Ostravě/Praze
Poznámky:
- místo jak pro „junior“ tak pro „senior“ technika
- vhodné pro kandidáta se zájmem o techniku (mechanika, elektromechanika, řídící systémy, elektronika)
Benefity
- Práce z domova
- Firemní akce
- Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
- Služební auto
- Zahraniční pracovní cesty
- Vzdělávací kurzy