- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Máte zkušenosti s kvalitou a chtěli byste najít uplatnění v silné mezinárodní společnosti, která se zabývá výrobou lisovaných kovových součástí pro automobilový průmysl?
Plnění veškerých úkolů nezbytných pro fungování systému kvality společnosti s následujícími činnostmi:
• Telefonická a e-mailová komunikace se zákazníky.
• Spolupráce s kolegy na návrhu a vývoji nových projektů.
• Tvorba dokumentace (kontrolní plány a návodky, PFMEA, flow-charty, uvolnění prvního kusu).
• Zpracování zákaznických reklamací formou 8D reportu, spolupráce na stanovení nápravných opatření.
• Spolupráce mezi odděleními firmy.
• Interní spolupráce při nalezených chybách ve výrobě a při auditech.
• Komunikace s dodavatelskou kvalitou.
• SŠ/VŠ vzdělání.
• Aktivní znalost AJ pro denní komunikaci (B2).
• Práce v SW: Excel, Word, Outlook, Power Point.
• Řidičský průkaz.
• Schopnost určit priority, spolehlivost, flexibilita, samostatnost.
Výhodou pak bude:
• Praxe na oddělení kvality – ideálně v automobilovém průmyslu.
• Zázemí firmy s mezinárodními zkušenostmi.
• Možnost profesního růstu.
• Pružná pracovní doba.
• 5 dní placeného volna navíc.
• Benefit ve formě Cafeterie v hodnotě 1 500 Kč měsíčně.
• 13. mzda dle výsledku hospodaření.
• Příspěvek na obědy v závodní jídelně.
• Bonus za doporučení nového zaměstnance.
• Nástupní mzda: 30 – 35.000 Kč dle zkušeností.
• Místo výkonu práce: Střítež u Jihlavy.
• Nástup: možný ihned.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.