- 80 000 – 150 000 Kč
- Plný úvazek

Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.
Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.
Hledáme zkušeného Controllera!
Jste přirozený talent na čísla? Umíte rozkrýt příběhy ukryté v datech?
Náš klient nyní otevírá jedinečnou pozici pro zkušeného controllera, který posune finanční reporting na novou úroveň!
Náplň práce:
Odpovědnost za controlling napříč společností
Koordinace a příprava manažerského a interního reportingu dle CAS a IFRS
Reporting financující bance a zákazníkům
Tvorba budgetů a pravidelných forecastů
Analýza odchylek mezi skutečností a plánem
Příprava konsolidačního balíčku a podkladů pro audit
Úzká spolupráce s účetním oddělením při měsíčních a ročních závěrkách
Řízení týmu
POŽADAVKY:VŠ vzdělání ekonomického směru
Min. 5 let praxe v controllingu ve výrobní nebo servisní firmě
Pokročilá znalost Excelu, zkušenost s Power BI výhodou
Analytické myšlení, orientace na detail a ověřování správnosti výsledků
Schopnost vést a motivovat tým
Proaktivní přístup a chuť se rozvíjet
Výborné komunikační schopnosti
5 týdnů dovolené
2 x sick days
Zkrácená pracovní doba
Stravenky
Firemní/sportovní akce
Příspěvek na dopravu
Příspěvek na penzijní pojištění

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.