- 90 000 Kč
- Plný úvazek
Pro našeho významného klienta, stabilní společnost s dlouholetou tradicí, působícího v oblasti automotive hledáme kandidáta/tku na pozici Specialista nákladového plánování.
V rámci pozice Specialisty nákladového plánování se budete podílet zejména na tvorbě cenových kalkulací a na přípravě návrhů s cílem snížit výrobní náklady.
Co Vás na této pozici čeká:
Kalkulace nákladů na výrobu konkrétních výrobků a stanovení jejich minimální ceny
Aktualizace nákladů na výrobky na základě změn (např. procesních, designových atd.)
Podílení se na aktivitách s cílem zlepšení ziskovosti výrobků
Tvorba cenových nabídek pro zákazníky
Co se od Vás očekává:
Vzdělání ekonomického zaměření
Pokročilá úroveň AJ (komunikace na denní bázi)
Analytické myšlení, smysl pro detail, dobré komunikační a prezentační schopnosti
Praxe z oblasti nákupu či cenotvorby velkou výhodou
Benefity, které Vám nabízíme:
Propracovaný systém vzdělávání
Kafeterie
Zdravotní péče a rehabilitace v lokalitě zaměstnavatele
Příspěvek na penzijní připojištění
Příspěvek na životní pojištění
Stravenkový paušál
Možnost stravování v kantýně v lokalitě zaměstnavatele
Zvýhodněný balíček u mobilního operátora
Akce pro zaměstnance a jejich rodinné příslušníky
Odměny za pracovní výročí
13.plat
Pružná pracovní doba
Možnost práce na home office
25 dnů dovolené

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.