- 120 000 Kč
- Plný úvazek

<a name=„_Hlk zobrazit tel. číslo “>Koho hledáme?
Schopného, spolehlivého IT nadšence se zájmem o správu objektů v Active Directory
a dalších službách.
Kolegu schopného spolupracovat v týmu a řešit požadavky na poskytované služby. Například správu AD, konfiguraci DC, DNS, aktualizaci a rozvoj poskytovaných služeb v jednom z největších a nejzajímavějších IT prostředí v ČR.
Angličtina na úrovni porozumění technické dokumentaci.
Vzdělání SŠ nebo VŠ nejlépe IT směru.
Projekty k realizaci
AD v Technologických datových sítích (TDS)
DNS v Technologických datových sítích (TDS)
Automatizace procesů a rolí
IDM
<a name=„_Hlk zobrazit tel. číslo “>Hledané dovednosti
Správa a údržba Active Directory v TDS
Instalace, konfigurace a správa MS Windows server
Správa a údržba DNS
Správa LDAP adresářů
Co děláme a kdo jsme?
Jsme tým odborníků zajišťující infrastrukturní služby datových sítí pro provozovatele
a vlastníka železniční dopravní cesty v České republice. Zajišťujeme služby správy uživatelských identit, mailových a antispamových služeb, síťových služeb, certifikátů, proxy serverů a podobně. Spolupracujeme interně se všemi útvary správy železnic
a zároveň koordinujeme spolupráci s dodavateli. Patříme mezi největší zaměstnavatele s více než 16500 zaměstnanci. Jsme moderní, stabilní a perspektivní společnost, mezi jejíž činnosti patří zajištění provozuschopnosti, údržby, oprav, rozvoje a modernizace
drážní infrastruktury. Při dodržení norem ISO27001 a kybernetické bezpečnosti v souladu
se ZoKB.
Co nabízíme?
Zajímavou a perspektivní práci ve státní organizaci s účastí na rozmanitých projektech
s přístupem k trendovým technologiím. Pracovní poměr na dobu určitou 1 rok
s předpokladem prodloužení na dobu neurčitou s nástupem ihned.
Zkrácenou pracovní dobu na 37,5 hod/týden, prodlouženou dovolenou až 6 týdnů. K tomu příspěvek na dovolenou a volnočasové aktivity (např. Multisport karta).
Jízdní výhody ČD ihned, pro rodinné příslušníky po 6 měsících.
Příspěvky na jídlo (stravenky, paušál), na penzijní spoření po roce, na dětskou rekreaci
a další výhody dle platné kolektivní smlouvy.
<a name=„_Hlk zobrazit tel. číslo “>Chcete se dozvědět více? Skvělé! Zkuste to i když třeba nesplňujete do detailu popis uvedený v inzerátu, ale na pozici si věříte. Musíte udělat první krok: poslat nám Váš životopis a přidejte pár slov o sobě. My se Vám ozveme.
Těšíme se na Vás!
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?