- 37 000 Kč
- Plný úvazek

Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
V ManpowerGroup, největší personální společnosti v ČR, pomáháme lidem uspět na trhu práce a najít novou práci. O naše zaměstnance dále pečujeme a součástí toho je i zpracování mezd. A právě nyní hledáme novou posilu interního týmu mzdové účtárny!
Pokud hledáte uplatnění v oblasti personalistiky a zajímá Vás mzdová agenda, chcete naplno využít svůj smysl pro detail, zodpovědnost a máte již zkušenosti se zpracováním mezd, dejte nám o sobě vědět a zašlete svůj životopis!
Co Vás na pozici mzdové účetní u nás čeká:
• zpracování podkladů pro mzdy a mezd pro agenturní pracovníky
• kontrola a řízení procesu výplaty mezd
• komunikace s úřady (přihlášky/odhlášky na zdravotní a sociální pojištění)
• zadávání vyúčtování cestovních náhrad, srážek ze mzdy, nemocenských dávek, exekucí
• příprava ročních zúčtování daně z příjmů pro přidělené pracovníky
• asistence síti poboček - informování poboček o požadovaných dokumentech, zodpovídání mzdových dotazů
Naše nová kolegyně by měla mít/znát/umět:
• pracovní zkušenost na pozici mzdové účetní
• schopnost rychle a kvalitně zpracovávat úkoly
• pečlivost a samostatnost
• orientovat se v zákoníku práce a souvisejících zákonech a ve mzdové problematice
• znalost programu Helios Green bude výhodou
Co můžeme nabídnout?
• zázemí stabilní mezinárodní společnosti
• práci v přátelském týmu a příjemném pracovním prostředí s výbornou dostupností - centrum Brna
• zaměstnanecké benefity:
V případě, že Vás pracovní pozice zaujala, zašlete nám svůj životopis!

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.