- 20 000 – 50 000 Kč
- Plný úvazek
Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
V ManpowerGroup, největší personální společnosti v ČR, pomáháme lidem uspět na trhu práce a najít novou práci. O naše zaměstnance dále pečujeme a součástí toho je i zpracování mezd. A právě nyní hledáme novou posilu interního týmu mzdové účtárny!
Pokud hledáte uplatnění v oblasti personalistiky a zajímá Vás mzdová agenda, chcete naplno využít svůj smysl pro detail, zodpovědnost a máte již zkušenosti se zpracováním mezd, dejte nám o sobě vědět a zašlete svůj životopis!
Co Vás na pozici mzdové účetní u nás čeká:
• zpracování podkladů pro mzdy a mezd pro agenturní pracovníky
• kontrola a řízení procesu výplaty mezd
• komunikace s úřady (přihlášky/odhlášky na zdravotní a sociální pojištění)
• zadávání vyúčtování cestovních náhrad, srážek ze mzdy, nemocenských dávek, exekucí
• příprava ročních zúčtování daně z příjmů pro přidělené pracovníky
• asistence síti poboček - informování poboček o požadovaných dokumentech, zodpovídání mzdových dotazů
Naše nová kolegyně by měla mít/znát/umět:
• pracovní zkušenost na pozici mzdové účetní
• schopnost rychle a kvalitně zpracovávat úkoly
• pečlivost a samostatnost
• orientovat se v zákoníku práce a souvisejících zákonech a ve mzdové problematice
• znalost programu Helios Green bude výhodou
Co můžeme nabídnout?
• zázemí stabilní mezinárodní společnosti
• práci v přátelském týmu a příjemném pracovním prostředí s výbornou dostupností - centrum Brna
• zaměstnanecké benefity:
V případě, že Vás pracovní pozice zaujala, zašlete nám svůj životopis!
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?