- Plný úvazek
na dobu: neurčitou
s místem výkonu práce: Bruntál
zařazení v platové třídě: 9.
Předpoklady pro vznik pracovního poměru:
Úředníkem/cí se může stát fyzická osoba, která:
- je státním občanem České republiky, popřípadě fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt,
- dosáhla věku 18 let,
- je způsobilá k právním úkonům, je bezúhonná, ovládá jednací jazyk.
Další požadavky:
- vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou,
- znalost práce na PC,
- komunikativní schopnost,
- praxe v elektronické spisové službě a v práci s datovými schránkami výhodou,
- praxe ve státní správě či samosprávě výhodou,
- znalost zák. č. 133/2000 Sb., o evidenci obyvatel, č. 328/1999 Sb., o občanských průkazech, č. 329/1999 Sb., o cestovních dokladech, 500/2004 Sb., správní řád výhodou,
- odborná způsobilost podle zák.č. 312/2002 Sb. – při vedení evidence obyvatel a vydávání občanských průkazů a cestovních dokladů výhodou.
Nabízíme:
- Pružnou pracovní dobu, 5 týdnů dovolené, 5 dnů sick days a další benefity.
Charakteristika vykonávané pozice:
- komplexní výkon agend na úseku občanských průkazů, cestovních dokladů nebo evidence obyvatel a rodných čísel,
- zajištění administrativy a spisové služby odboru.
Písemná přihláška uchazeče musí obsahovat tyto náležitosti:
- jméno, příjmení a titul uchazeče,
- datum a místo narození uchazeče,
- státní příslušnost uchazeče,
- místo trvalého pobytu uchazeče,
- číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana,
- datum a podpis uchazeče.
K přihlášce je nutno doložit tyto doklady:
- životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností,
- výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením,
- ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.
Poskytnuté osobní údaje uchazeče budou zpracovány jen pro účel tohoto výběrového řízení a po dobu jeho trvání v souladu s platnými právními předpisy.
Dokumenty předložené uchazečem budou uloženy na oddělení právním, personálním a organizačním a přístup k jejich obsahu budou mít pouze zaměstnanci úřadu podílející se na výběrovém řízení, a to pouze v případě, že tento přístup bude pro jejich činnost nezbytný a dále členové výběrové komise, kterou jmenuje vedoucí úřadu.
Místo vhodné i pro osoby se zdravotním postižením.
Písemnou přihlášku lze podat:
ve lhůtě do 22. 05. 2022 na podatelně Městského úřadu Bruntál, Nádražní 20, 792 01 Bruntál nebo ji odeslat na adresu:
Městský úřad Bruntál
sekretariát tajemník
Nádražní 20
792 01 BRUNTÁL
Vyhlašovatel výběrového řízení si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení bez udání důvodu.
Z: 4.5.2022



